Wyposażenie biura

O wszystkim co dzieje się teraz wokół nas
CzlowiekZarowka
Posty: 3
Rejestracja: 10 sty 2018 19:59
Kontakt:

Re: Wyposażenie biura

Post autor: CzlowiekZarowka » 10 sty 2018 20:06

Postawiłbym na wygodne krzesła z wysokim oparciem i duże stoły na rzeczy biurowe. Warto też zainstalować porządne oświetlenie. Jeśli mamy kasetony to można w nie włożyć rastrowe lampy techniczne.

iwonek
Posty: 5
Rejestracja: 11 sty 2018 10:48

Re: Wyposażenie biura

Post autor: iwonek » 11 sty 2018 11:06

Przy wyposażeniu biura czasami warto również pomyśleć o jego remoncie - jeżeli mamy już coś w planach to firma http://www.pwmig.com/oferta/fit-out-biur.html wykona profesjonalny fit out biura w ekspresowym tempie. Firma zna się na swoim fachu, działa na rynku już od wielu lat i są perfekcjonistami. Gdy zmieniałam swoje biuro, byłam aż zdziwiona, jak szybko i sprawnie panom to wszystko szło. Dodatkową miłą niespodzianką była ostateczna cena - liczyłam, że zapłacę znacznie więcej. Z tych powodów właśnie piszę tutaj i polecam firmę, bo taka perełka wśród wykonawców remontów nie może zniknąć w gąszczu nieznanych firm :)

Miranda
Posty: 138
Rejestracja: 22 wrz 2015 15:19

Re: Wyposażenie biura

Post autor: Miranda » 23 sty 2018 18:30

Wg mnie najwazniejszy jest dobry projekt biura oraz meble, ktore w nim sie znajduja. Jesli chodzi o wyposażenie biura to jesli chcemy miec naprawde komfortowe biuro, to warto zaufac specjalistom. Polska firma Mikomax swiadczy wlasnie takie uslugi, spojrzcie: http://www.mikomaxsmartoffice.pl/uslugi
Po odpowiedniej aranzacji, wyposazeniu i zmianach w biurze - przebywanie w nim i praca stanie sie komfortowe, co na pewno przelozy sie na wzrost wydajnosci pracownikow. Mysle, ze warto miec to na uwadze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Aktualne sprawy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości