Wyposażenie biura

O wszystkim co dzieje się teraz wokół nas
Kaś90
Posty: 120
Rejestracja: 08 lip 2015 12:20

Re: Wyposażenie biura

Postautor: Kaś90 » 05 wrz 2016 14:42

Na pewno kluczowym elementem wyposażenia każdego profesjonalnego biura jest drukarka.

Sunsin
Posty: 301
Rejestracja: 03 kwie 2014 13:27

Re: Wyposażenie biura

Postautor: Sunsin » 14 wrz 2016 13:52

Zależy czym sie zajmuje biuro na początku liczy się każdy grosz więc nie ma co szaleć co do komputera to podstawowy PC zamiast laptopa jest taniej, drukarki chociażby Epson z systemem ITS są też tanie i bardzo tanie jeśli chodzi o koszty eksploatacji. To jest jakaś metoda moim zdaniem, która może przynieść pozytywny efekt. Obecnie Epson przedłuża gwarancje do 3 lat przy zakupie jak się zarejestrujesz więc to też dodatkowa zaleta.

Santek.N
Posty: 53
Rejestracja: 31 maja 2014 11:50

Re: Wyposażenie biura

Postautor: Santek.N » 30 wrz 2016 13:36

Sunsin zapomniałeś dodać, że do drukarek Epson z ITS są do końca października oferowane zwroty, świetna opcja jeśli chce się zaoszczędzić dodatkowe pieniądze. Przedłużenie gwarancji do 3 lat w sumie jest pewnie nie potrzebne bo te drukarki po 3 latach działają jak nowe, ale skoro można to zrobić bezpłatnie to dlaczego nie.

Szymonka
Posty: 248
Rejestracja: 30 maja 2015 18:17

Wyposażenie biura

Postautor: Szymonka » 02 paź 2016 16:40

Musze wyposażyć własne biuro. Lubie bardzo ciekawe i inne rozwiązania w takich pomieszczeniach. Dlatego też zastanawiam się czy stół warsztatowy zamiast biurka nie będzie zbyt dużym ryzykiem? Bardzo fajnie to wygląda. Ciekawie prezentuje. Sądzicie, że to dobry pomysł ?

Swilina
Posty: 69
Rejestracja: 20 paź 2015 00:57

Re: Wyposażenie biura

Postautor: Swilina » 03 paź 2016 09:35

Ooo, idealny temat dla mnie!!! Oglądam teraz biura w OVO Wrocław i chyba zdecyduję się na wynajem tam, a co za tym idzie, muszę mieć jakieś super wyposażenie :P Strasznie się cieszę, że moja działalność się rozwija :)

Kazia111
Posty: 3
Rejestracja: 29 wrz 2016 22:10

Re: Wyposażenie biura

Postautor: Kazia111 » 06 paź 2016 00:12

Najlepiej zamawiać przez internet, wtedy wychodzi taniej. Mam już swoj sprawdzony sklep z artykułami biurowymi https://segato.pl/ z tego co ostatnio widziałam, ze nowi klienci mają 3% rabatu;)

Menika
Posty: 13
Rejestracja: 05 wrz 2016 13:52
Kontaktowanie:

Re: Wyposażenie biura

Postautor: Menika » 17 paź 2016 22:24

jesli szukasz naprawdę świetnych mebli do biura i do firmy w ogóle, to koniecznie zajrzyj tutaj: meblicante.pl - włoski styl, nowoczesność i niezwykła funkcjonalność to tylko niektóre z cech, jakie mają ich meble :)

gina37
Posty: 8
Rejestracja: 16 paź 2016 21:16

Re: Wyposażenie biura

Postautor: gina37 » 30 paź 2016 13:05

Oj nie wiem z tym stołem :) Ja bym raczej postawiła na nowoczesne, funkcjonalne i koniecznie ergonomiczne meble biurowe. Mogę Ci polecić sklep Ergoexpert.pl, w którym zamawiałam meble do naszego biura :) Sprawują się świetnie, są przewygodne i prezentują się super :)

vikav
Posty: 88
Rejestracja: 18 kwie 2016 20:51

Re: Wyposażenie biura

Postautor: vikav » 08 lis 2016 09:26

A co z wyposażeniem biura w artykuły biurowe?
Kupujecie w stałych miejscach, macie swoje ulubione miejsca na tego typu zakupy?
Moim zdaniem najwygodniej jest zamawiać artykuły do biura w takich sklepach online jak segato.pl
Zakupy robi się wygodnie siedząc przy biuru i wszystko jest dostarczone na miejsce,osobiście nie wyobrażam sobie już dziś sytuacji, abym miała biegać po sklepach po te wszystkie ryzy papieru i jeszcze je nosić.

stapka18
Posty: 95
Rejestracja: 10 lis 2016 13:45
Kontaktowanie:

Re: Wyposażenie biura

Postautor: stapka18 » 14 lis 2016 08:48

Jak urządzałam sobie biuro w domu to kupowałam gotowe meble. A jeśli chodzi o wyposażenie, segregatory i inne takie to kupuję zwykłych papierniczych:)


Wróć do „Aktualne sprawy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość