Organizacja konferencji

Wiesz o czymś, daj nam znać!
berekatka
Posty: 166
Rejestracja: 28 cze 2017 18:52

Re: Organizacja konferencji

Post autor: berekatka » 29 maja 2018 13:52

Mam do Was pytanie.. Może nie chodzi o duże sale konferencyjne, ale raczej mniejsze pomieszczenia, gdzie odbywają się szkolenia na około 30-40 osób. Wiadomo, że różnie bywa w takich miejscach z akustyką. Czy w takich salach montuje się takie urządzenia, jak dyfuzor akustyczny? Proszę pomóżcie mi, bo już sama nie wiem..

ilonacz
Posty: 53
Rejestracja: 21 cze 2018 08:37

Re: Organizacja konferencji

Post autor: ilonacz » 22 cze 2018 16:41

Polecam zajrzeć na https://www.biznesevent.pl/5-ciekawych- ... nferencje/, znajdziecie sporo informacji o rozwiązaniach multimedialnych, które są już w zasadzie standardem, więc warto być na bieżąco :)

hel.kul
Posty: 189
Rejestracja: 11 cze 2015 14:57

Re: Organizacja konferencji

Post autor: hel.kul » 27 cze 2018 12:38

Wydaje mi się, że organizacja konferencji nie jest wcale takim ciężkim zadaniem. Najpierw trzeba przede wszystkim znaleźć miejsce. Wydaje mi się, że warto rzucić okiem tutaj: organizacja eventów warszawa. Zapoznajcie się z ich ofertą, a jestem pewna, że Wam się spodoba.

tomcio988
Posty: 65
Rejestracja: 07 wrz 2016 15:18

Re: Organizacja konferencji

Post autor: tomcio988 » 06 lip 2018 12:44

Organizacja konferencji to głównie wynajęcie dobrej sali ;) Ja zawsze jeśli organizuje jakąkolwiek konferencje kontaktuje się z Hotelem Hilton Gdańsk http://www.hiltongdansk.pl/index.html gdyż ich oferta najbardziej mi odpowiada. Dodatkowo taka współpraca z jednym hotelem gwarantuje niższe ceny ;)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Targi, kiermasze, sympozja i inne zloty i zaloty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość