Koszt wyposażenia biura

…czyli co Ci tylko przyjdzie do głowy.
agrafka13
Posty: 257
Rejestracja: 19 mar 2015 19:17

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: agrafka13 » 14 paź 2015 09:04

Ja w biuro nie inwestowałam dużo. Zwykłe biurka szafka na dokumenty no i sprzet. Wolę inwestować w to co przyniesie mi zysk. Teraz chcę zacząć współpracę z agencją celną jako zarejestrowany odbiorca będzie mi też na pewno łatwiej. Oni się też na wszystkim znają to poprowadzą mnie od A do Z.

Mariota
Posty: 207
Rejestracja: 05 kwie 2014 17:44

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Mariota » 21 paź 2015 18:28

Według mnie do kosztów wyposażenia biura powinieneś doliczyć też zamontowanie klimatyzacji o ile nadal nie ma jej w Twoim biurze. Teraz takie rzeczy są juz w standardzie wiec musisz zadbać o takie wyposażenie. Jak nie wiesz do kogo sie zgłosić to słyszałam, ze ta firma elektroklim.pl montuje klimatyzacje w biurach. Mają już spore doświadczenie wiec spokojnie mozesz się na nich zdać.

Sanczeska
Posty: 323
Rejestracja: 17 lut 2014 22:25

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Sanczeska » 17 lis 2015 18:17

Na chwile obecną to w każdym biurze powinna znaleźć się klimatyzacja. Bez tego chyba nikt nie wyobraża sobie pracy w upalne dni. U nas klimat się zmienia więc warto doliczyć to do wyposażenia biura. Z tego co się dowiedziałam to ta firma elektroklim.pl , montuje klimatyzacje na terenie całej polski. Może do nich się zgłoś?

ramona5
Posty: 14
Rejestracja: 21 maja 2015 19:16

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: ramona5 » 20 lis 2015 14:34

Niewielu przedsiębiorców zwraca uwagę na wystrój biura, a moim zdaniem jest to bardzo ważny element. Warto zadbać o odpowiednią aranżację i dobrej jakości sprzęt biurowy. W większych firmach na pewno przyda się niszczarka, jeżeli szukacie takiego sprzętu, znajdziecie w internecie sporo przydatnych informacji zarówno o urządzeniach do użytku domowego, jak i do biura.

ziuta82
Posty: 205
Rejestracja: 23 paź 2015 17:12

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: ziuta82 » 05 gru 2015 11:56

Warto brać sprzęt w leasingu, a po leasingu znaleźć firmę, która zajmuje się skupem takiego sprzętu, np. skupit.pl. W ten sposób można odzyskać trochę kasy i kupić nowy sprzęt :)

karolinka
Posty: 316
Rejestracja: 21 cze 2015 13:49
Kontakt:

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: karolinka » 05 gru 2015 19:18

Ja jestem zdania, że zawsze można oszczędzić. Warto na początek kupić tylko to co jest nam niezbędne. Meble biurowe można kupić w sklepach internetowych, są tańsze. Sprzęt może być używany, ale drukarkę raczej kupiłabym nową, by móc zaoszczędzić na wydruki. Szczególnie, że do nowych modeli są dostępne tanie zamienniki, więc warto przed zakupem sprawdzić ceny i wtedy dobrać drukarkę.

mamuśka58
Posty: 683
Rejestracja: 13 lip 2015 10:52

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: mamuśka58 » 17 gru 2015 10:36

W trakcie wyposażenia biura trzeba wziąć pod uwagę i meble. Zobaczcie tą ofertę http://nonameoffice.pl/13-meble-pracownicze Moim zdaniem bardzo dobra propozycja i ciekawa. A meble wyglądają na solidne i dobrze wykonane.

Miranda
Posty: 179
Rejestracja: 22 wrz 2015 15:19

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Miranda » 19 gru 2015 18:38

Ja zamawiałam wyposażenie biura w firmie comlexoffice.pl. Zadzwoń tam lub napisz majla to Ci zrobia kompleksową wycenę wyposażenia. Tak na oko to ciężko powiedzieć, wszystko zależy od powierzchni i tego, co chcesz miec w biurze.

adol
Posty: 19
Rejestracja: 21 gru 2015 15:57

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: adol » 21 gru 2015 16:17

Moim zdaniem wszystko zależy od tego, jakiego standardu oczekujesz. Niestety najdroższe są chyba urządzenia biurowe.

piece87
Posty: 53
Rejestracja: 02 wrz 2015 19:10

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: piece87 » 02 sty 2016 12:34

Meble biurowe i gabinetowe w bardzo dobrej jakości i w bardzo dobrych cenach można znaleźć na ergoexpert.pl, polecam zajrzeć - wybór ogromny :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne rozmowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 3 gości