Koszt wyposażenia biura

…czyli co Ci tylko przyjdzie do głowy.
mader
Posty: 165
Rejestracja: 14 lis 2011 18:06

Koszt wyposażenia biura

Post autor: mader » 24 lip 2013 15:55

Czy kupując wyposażenie biura, od razu postawiliście na coś porządnego, jakościowego, czy szukaliście czegoś po kosztach? Mam wątpliwości czy ma sens wydawanie od razu kilkunastu tysięcy złotych na meble...

Mulatka
Posty: 72
Rejestracja: 14 lis 2011 19:41

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Mulatka » 25 lip 2013 16:47

Musicie mieć przygotowane przynajmniej kilka tysięcy złotych - mniejsza suma kompletnie nie będzie miała sensu.
Możesz kupić bardzo taniej meble, ale co z tego, skoro pod względem jakości bedą fatalne? Po co wam zestaw, który po kilku miesiącach będzie wymagał naprawy?
Szkoda zdrowia.

mader
Posty: 165
Rejestracja: 14 lis 2011 18:06

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: mader » 26 lip 2013 16:06

No ok, zatem bardziej konkretnie, czy realizowanie takiej inwestycji jak na fotce, ma sens? Niżej link do opisu mebli:

Mulatka
Posty: 72
Rejestracja: 14 lis 2011 19:41

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Mulatka » 29 lip 2013 17:34

Na pewno takie meble będą pozytywnie ocenione przez każdego kto je zobaczy. Sam musisz jednak ocenić realia inwestycji.
Jeśli to nie będzie inwestycja na 2 miesiące, tylko na lata, to pewnie, że tak. Przecież każdy chce mieć efektowne biuro, prawda?

mader
Posty: 165
Rejestracja: 14 lis 2011 18:06

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: mader » 30 lip 2013 15:51

Muszę jeszcze przedyskutować temat, ale generalnie jestem jak najbardziej na tak.
Tylko przekonać wspólnika. Również jestem zdania, że lepiej zainwestować raz, a na długo i rozsądnie.

Mulatka
Posty: 72
Rejestracja: 14 lis 2011 19:41

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Mulatka » 31 lip 2013 20:04

Nie ma nad czym dyskutować. Zestawy są genialne, nie kosztują wcale tak dużo i powinno się doskonale sprawować przez wiele kolejnych lat, tak więc jedyne co mogę wam radzić to - kupujecie.
Jeśli raz porządnie wyposażycie swoje biuro, to naprawdę będziecie mieli z tym święty spokój na lata. No i dochodzi kwestia odbioru u klienta...

Awatar użytkownika
tamirka
Posty: 236
Rejestracja: 31 gru 2012 13:42
Kontakt:

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: tamirka » 01 sie 2013 08:49

Moim zdaniem kilka tysięcy złotych. Można zawsze próbować oszczędzić i wybrać się do stolarza który zrobi taniej porządne biurko.

mader
Posty: 165
Rejestracja: 14 lis 2011 18:06

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: mader » 01 sie 2013 15:51

Ok. Przed weekendem jeszcze zlecimy zamówienie, a już w przyszłym tygodniu meble powinny być u nas.
Możecie oczekiwać fotek, które będziemy mieli biuro wyposażone na gotowo.
Cieszę się, że się zdecydowaliśmy na takie wyposażenie ;-)

Awatar użytkownika
kier
Posty: 298
Rejestracja: 23 lis 2012 14:28
Kontakt:

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: kier » 09 sie 2013 08:26

Powiem Ci, że wszystko zależy od standardu w jakim chcesz urządzić swoje biuro. My na przykład nie oszczędzaliśmy, wstawiliśmy porządne meble i takie schody z prawdziwego drewna i remont jednak trochę nas wyniósł ;). Jednak było warto ponieważ biuro prezentuje się rewelacyjnie.

Awatar użytkownika
jagodka
Posty: 275
Rejestracja: 10 gru 2012 12:45
Kontakt:

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: jagodka » 05 wrz 2013 08:59

Ja tutaj zamawiałam krzesła - sporo zaoszczędziłam ponieważ ceny mają znacznie niższe niż w sklepie internetowym ;) Tak więc moim zdaniem warto.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne rozmowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości