Koszt wyposażenia biura

…czyli co Ci tylko przyjdzie do głowy.
magnolia23
Posty: 70
Rejestracja: 08 lip 2015 15:59

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: magnolia23 » 04 mar 2016 14:23

Do daj do tego jeszcze jakieś gabloty. W takich miejscach bardzo się przydają.

yanawa5678
Posty: 18
Rejestracja: 24 wrz 2015 05:39

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: yanawa5678 » 15 mar 2016 07:23

Trochę takie wyposażenie kosztuje.

rossa87
Posty: 221
Rejestracja: 14 sie 2015 22:10

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: rossa87 » 17 mar 2016 21:55

Wszystko zależy od tego, jaką się ma koncepcję na wnętrze biurowe :) Chociaż moim zdaniem i tak w przypadku mebli biurowych najważniejsza jest ergonomia. Nawet najbardziej designerski fotel, jeśli nie jest odpowiednio sprofilowany, przyniesie więcej szkody niż pożytku. Chociaż można oczywiście połączyć ciekawy, nowoczesny design i ergonomię.:)

elwirunia1
Posty: 141
Rejestracja: 22 paź 2015 23:12

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: elwirunia1 » 20 mar 2016 21:25

Każde biuro ma swoją specyfikę i wnętrze powinno być przygotowane pod odpowiedniego klienta, który do tego biura wejdzie i skorzysta z usługi biura. Dlatego wyposażenie biura to jeden z kluczowych czynników i ma duże znaczenie przy sprzedaży czy to produktu czy usługi. Jeśli ktoś ma biuro, do którego poszukuje mebli metalowych, jest sklep internetowy z takową ofertą limesto.pl.

Sanczeska
Posty: 313
Rejestracja: 17 lut 2014 22:25

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Sanczeska » 21 mar 2016 15:07

Drukarki najlepiej kupować od firm z doświadczeniem. Szukałam firm, które sprzedają drukarki typowo dla firm. Wtedy też dowiedziałam się o istnieniu tej firmy Konica Minolta. Mają w swojej ofercie różnego rodzaju drukarki i kserokopiarki. Jak nie masz zamiaru kupować to mozesz je wynająć.

bella91
Posty: 522
Rejestracja: 11 mar 2014 19:49

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: bella91 » 30 mar 2016 12:25

Na pewno warto zaopatrzyć się w niszczarkę. Sama się nad tym zastanawiam bo ostatnio znajoma uświadomiła mnie że same darcie papierów na pół nie do końca jest bezpieczne. A nie chcę żeby dane mojej firmy gdzieś wyciekły. Trzeba dbać o bezpieczeństwo nie tylko w sieci ale i poza nią.

tereaa
Posty: 24
Rejestracja: 26 lut 2016 10:52

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: tereaa » 31 mar 2016 15:55

My zapłacliśmy około 10 tyś. (zestawy łazienkowe wyszły najdrożej) :)

arlett
Posty: 313
Rejestracja: 29 lip 2014 23:00

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: arlett » 04 kwie 2016 21:13

W biurze na pewno przydadzą się gabloty. Można w nich wywieszać istotne informacje dla pracowników i klientów. Ja ostatnio zamówiłam jedną gablotę i jestem zadowolona, w przyszłości chciałabym zakupić jeszcze dwie. Do tej pory wywieszaliśmy info na tablicach korkowych ale często kartki spadały. W gablotach nie ma tego problemu.

mamuśka58
Posty: 553
Rejestracja: 13 lip 2015 10:52

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: mamuśka58 » 17 kwie 2016 10:25

Nie wyobrażam sobie pracy w firmie w której nie ma klimatyzacji. Jeżeli macie firmę w Krakowie czy na terenie woj małopolskiego to proponuje firmę Air Home Systems. To bardzo dobra firma, ciesząca się bardzo dużym uznaniem wśród klientów.

green.eyes87
Posty: 59
Rejestracja: 30 kwie 2016 21:13

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: green.eyes87 » 30 kwie 2016 22:51

Nie trzeba wcale przepłacać za porządne, solidne meble biurowe. My zamawialiśmy meble od firmy Jard i cenowo wyszło to bardzo korzystnie, a jakość naprawdę na lata.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne rozmowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości