Koszt wyposażenia biura

…czyli co Ci tylko przyjdzie do głowy.
Awatar użytkownika
SoloKolos
Posty: 19
Rejestracja: 12 lut 2016 12:50
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: SoloKolos » 09 maja 2016 12:00

Koszta przy zakładaniu firmy są różne, w zależności od branży jaką sobie wybierzemy. Na pewno sporo pochłonie sam sprzęt: komputer, drukarka, niszczarka itp. ale to jest potrzebne bez dwóch zdań. Jakieś meble i ewentualnie reklama, dekoracje, plakaty. Najlepiej to wszystko zliczyć. Zrobić zestawienie wydatków i wtedy łatwiej będzie "ogarnąć" cały temat i podejść racjonalnie, do tego co jest nam faktycznie niezbędne. "Na oko" nie ma co tego robić... bo można popłynąć, a wystarczy pomyśleć i wszystko dobrze posprawdzać i przeliczyć.
Artykuły i urządzenia biurowe - sklep internetowy SoloKolos.pl

sonecko
Posty: 9
Rejestracja: 10 maja 2016 10:46

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: sonecko » 10 maja 2016 10:59

Wszystko zależy od branży i Twoich wyobrażeń. Można urządzić biuro po taniości, np. kupując używane meble.

brevka
Posty: 12
Rejestracja: 10 maja 2016 14:06

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: brevka » 10 maja 2016 14:25

[quote="sonecko"]Wszystko zależy od branży i Twoich wyobrażeń. Można urządzić biuro po taniości, np. kupując używane meble.
Zgadzam się. Można poszukać na OLX albo na Allegro, bardzo dużo osób sprzedaje meble w idealnym stanie w dobrej cenie :)

anna_ka
Posty: 135
Rejestracja: 31 maja 2015 18:36

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: anna_ka » 12 maja 2016 19:18

Ja tez na początku myślałam aby kupić sprzęt na jakiś serwisach lokalnych ale ostatecznie wybrałam nowy. W końcu taka niszczarka nie kosztuje majątku a przynajmniej ma się gwarancję. A z używanym sprzętem to rożnie bywa.... Raz działa raz nie działa.

Jakusia
Posty: 10
Rejestracja: 01 maja 2016 09:30

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Jakusia » 13 maja 2016 13:10

Sama zajmuję się wyposażeniem biur i mogę z doświadczenia powiedzieć, iż w przypadku pracowników biurowych koszt utworzenia jednego stanowiska roboczego kosztuje średnio 10 tysięcy zł, na co składa się koszt zakupu mebli, komputera, drukarki/urzadzenia wielofunkcyjnego, telefonu a także zaopatrzenia w artykuły biurowe.

Biznesowa
Posty: 53
Rejestracja: 23 wrz 2014 15:21

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Biznesowa » 24 maja 2016 17:39

Oczywiście wszystko zależy, w jakim standardzie chcemy to biuro wyposażyć oraz jakich urządzeń chcemy używać. Wszelkie wyposażenie może pochodzić z różnych półek cenowych i reprezentować określoną jakość. Myślę, że warto skupić się na artykułach biurowych, bo jest to coś, co najszybciej się zużywa i co trzeba regularnie dostarczać do biura. Warto więc korzystać z przywilejów dla stałych klientów.

green.eyes87
Posty: 59
Rejestracja: 30 kwie 2016 21:13

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: green.eyes87 » 31 maja 2016 14:36

Osobną kwestią jest zakup sprzętu IT - komputery itp. a także urządzenia biurowe. My zakupiliśmy zestaw PC składany dla nas, uwzględniający nasze oczekiwania. Zamawialiśmy ze sklepu Trysja Moim zdaniem stacjonarny komputer PC w biurze sprawdza się dużo lepiej niż laptop.

arlett
Posty: 313
Rejestracja: 29 lip 2014 23:00

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: arlett » 04 cze 2016 17:39

Koszty wyposażenia biura są bardzo rózne. Ja np planuję wydać ok 20 tysięcy. Póki co czaję się na gabloty zewnętrzne zastanawiam sie nad zamówieniem ich by mieć gdzie umieszczać rózne informacje z ofertą firmy. Myslicie, ze to dobry pomysł? Nie chcę skupiać się tylko na internecie.

ewelline
Posty: 239
Rejestracja: 06 wrz 2012 15:11

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: ewelline » 27 cze 2016 19:54

Na pewno koszt jest mniejszy jeśli urządzamy biuro w domu. Ja właśnie mam taki plan. Do tego będę miała też dzieci obok siebie, co jest dla mnie bardzo ważne. Takich kilka fajnych praktycznych rad dot. wystroju biura znalazłam w artykule http://hobbydom.pl/urzadzanie-wnetrz-ja ... owe-biuro/ . Polecam przeczytać, by wiedzieć jakich błędów nie popełniać

iza.izabela
Posty: 61
Rejestracja: 27 cze 2016 22:41

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: iza.izabela » 27 cze 2016 22:57

Bardzo fajne meble biurowe można kupić w salonie 10office.pl jest w czym wybierać, a stosunek jakości do ceny naprawdę przyzwoity :) My meblowaliśmy biuro po remoncie właśnie w tym salonie, wyszliśmy z założenia, że to inwestycja na lata i warto znaleźć meble, które będą służyć dłuższy czas.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne rozmowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości