Koszt wyposażenia biura

…czyli co Ci tylko przyjdzie do głowy.
rossa87
Posty: 221
Rejestracja: 14 sie 2015 22:10

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: rossa87 » 30 cze 2016 21:47

Jeśli chodzi o meble biurowe, to nie warto na pewno na nich oszczędzać. Powinny być one funkcjonalne i ergonomiczne, aby służyły naszemu zdrowiu, a nie szkodziły :)

zuzia.gola
Posty: 602
Rejestracja: 20 mar 2014 17:53

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: zuzia.gola » 03 lip 2016 17:33

Na początek można znaleźć tańszy sprzęt, np. poleasingowe komputery - posłużą długo, a kosztują zdecydowanie taniej niż nowe tej klasy.

otylia
Posty: 57
Rejestracja: 02 maja 2016 21:51

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: otylia » 07 lip 2016 20:51

Są pewne koszty, których nie da się uniknąć jak chociażby woda dla biura. Nie wyobrażam sobie pracować latem w upałach nie mając dostępu do wody. Taką dostawę bardzo szybko można zorganizować.

Jenifer
Posty: 42
Rejestracja: 03 maja 2016 12:46

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Jenifer » 12 lip 2016 12:51

Ja wyposażyłam swoje biuro niskim kosztem. skorzystałam z szerokiej oferty tego sklepu complexoffice.pl
Wyposażenie wygodne, funkcjonalne oraz wytrzymałe.
Jak się podoba?

klekov
Posty: 23
Rejestracja: 12 lip 2016 15:24

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: klekov » 12 lip 2016 15:26

Tanio można urządzić biuro, kupując meble, np. w ikeii

Awatar użytkownika
lipa123
Posty: 5
Rejestracja: 10 lip 2016 13:26

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: lipa123 » 12 lip 2016 18:24

U mnie wyniosło to 5 tys. Nie wiem czy to sporo ale oczywiście bez sprzętu
Kobieta jest twierdzą. Mężczyzna – jej więźniem.

Nallta
Posty: 145
Rejestracja: 19 cze 2015 09:50

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Nallta » 17 lis 2016 08:11

wyposażając biuro fajnie pomyśleć o automatach z przekąskami i napojami dla pracowników polecam ofertę Gastrom http://automatyvending.waw.pl

dynamical
Posty: 94
Rejestracja: 29 kwie 2015 12:03

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: dynamical » 22 lis 2016 10:58

Kwestia jest tego typu, że za dobre rzeczy trzeba zapłacić, więc zależy jak chcemy urządzić firmę. można np. zainwestować w wycieraczki metalowe, takie jak te; http://www.polmarprofil.pl/kratownice_stalowe.html które sa wprawdzie nieco droższe, ale bardzo pomagają utrzymać czystość w pomieszczeniu. Dobrze jest o tym pomyśleć, by potem zaoszczędzić na kosztach sprzątania...

darnian
Posty: 2
Rejestracja: 22 lis 2016 11:23
Kontakt:

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: darnian » 22 lis 2016 17:46

Koszt wyposażenia biura może być praktycznie darmowy. Biurko masz w domu jak nie to dostaniesz za darmo albo za "czteropaka" od rodziny / znajomych którzy mają po dzieciach. Laptop każdy z nas ma więc do biura się nadaje. Drukarka ze skanerem ok 150-200 zł. Telefony mają funkcje 2 kart SIM więc i ten wydatek odpada.

biedroska
Posty: 200
Rejestracja: 04 gru 2014 14:28

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: biedroska » 27 lis 2016 16:15

Nie zawsze trzeba przepłacać. Widziałam odpowiedź dotycząca wycieraczek. Taka prosta sprawa, ale ważna. Jeśli miejsce wygląda czysto od razu widać, że dba się o firmę. My mamy wycieraczki od lider-maty i są bardzo dobrej jakości.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne rozmowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości