Koszt wyposażenia biura

…czyli co Ci tylko przyjdzie do głowy.
Awatar użytkownika
asiak007
Posty: 32
Rejestracja: 12 sty 2015 20:17

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: asiak007 » 11 sty 2017 14:23

Wiadomo nie warto przepłacać trzeba szukać dobrych cenowo ofert ale nie kosztem jakości.

Awatar użytkownika
asiak007
Posty: 32
Rejestracja: 12 sty 2015 20:17

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: asiak007 » 10 sie 2017 11:00

Dokłądnych kosztów ci nie podam bo wszystko powoli kupowałam i mocno w czasie się to rozciągnęło, teraz nabyłam kilka takich szaf metalowych do księgowości, spisują się świetnie.

Kamilak
Posty: 34
Rejestracja: 18 sty 2016 17:06

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Kamilak » 24 sie 2017 22:04

Do takich kosztów na pewno trzeba doliczyć odpowiednie oświetlenie. W biurach to akurat jest bardzo istotne przy jakim świetle się pracuje.

monikabert90
Posty: 119
Rejestracja: 20 paź 2016 10:22

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: monikabert90 » 31 sie 2017 12:09

Moim zdaniem warto w biurze również zainwestować w tak zwane mediaporty. Pozwala to na estetyczny i schludny wygląd gniazd elektrycznych. Bardzo dobrej jakości mediaporty ma firma TCO, możecie sobie przejrzeć ich ofertę ;)

Klefka
Posty: 41
Rejestracja: 28 gru 2015 11:19

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Klefka » 01 wrz 2017 00:25

Wszystko zależy od tego jakie meble się zastosuje.

mamaja
Posty: 302
Rejestracja: 07 maja 2017 22:20

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: mamaja » 21 wrz 2017 08:11

Taki ostateczny koszt zależy przede wszystkim od tego w jakiego rodzaju wyposażenie zainwestujesz. Moim zdaniem w żadnym biurze nie powinno zabraknąć elementów małej architektury jak chociażby tego typu kosze na śmieci, które można postawić przed siedzibą firmy. Niby taki niepozorny detal a uwierz mi zarówno pracownicy a tym bardziej klienci firmy będą doceniać, że w ogóle istnieje :)

zuzia.gola
Posty: 642
Rejestracja: 20 mar 2014 17:53

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: zuzia.gola » 29 wrz 2017 19:23

Moim zdaniem warto wyposażyć biuro taniej, kupując wyposażenie biura na aukcjach.

Wiewiórka
Posty: 458
Rejestracja: 03 maja 2014 19:03

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Wiewiórka » 02 paź 2017 12:24

Zależy jakie to wyposażenie, bo koszty mogą być naprawdę różne i nie da się tego jasno określić.

hannaa89
Posty: 205
Rejestracja: 07 lip 2015 13:09

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: hannaa89 » 21 lis 2017 10:26

Koszt wyposażenia biura zależy od jego powierzchni, wybranego stylu i standardu - może wynieść od kilku do kilkudziesięciu tys. zł, choć w większości przypadków nie powinno to być więcej, niż kilkanaście tys.

yokoyoko
Posty: 177
Rejestracja: 24 lis 2017 11:46

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: yokoyoko » 08 gru 2017 10:36

Jeśli chcesz urządzić biuro w piwnicy to z miejsca Ci mówię, że zaoszczędzisz sporo pieniędzy inwestując w meble metalowe. Pomyśl, ile strat pieniężnych będzie Cię kosztowała utrata ważnych dokumentów, które trzymałbyś w nieodpornych na warunki i temperaturę szafkach drewnianych. Pamiętaj, że piwnica to dosyć specyficzna lokalizacja. Mnie kłopoty tego typu nie dotknęły, gdyż jestem właścicielką szafek skrytkowych, czy regałów archiwalnych metalowych.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne rozmowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości