Koszt wyposażenia biura

…czyli co Ci tylko przyjdzie do głowy.
Awatar użytkownika
asiak007
Posty: 32
Rejestracja: 12 sty 2015 20:17

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: asiak007 » 11 sty 2017 14:23

Wiadomo nie warto przepłacać trzeba szukać dobrych cenowo ofert ale nie kosztem jakości.

Awatar użytkownika
asiak007
Posty: 32
Rejestracja: 12 sty 2015 20:17

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: asiak007 » 10 sie 2017 11:00

Dokłądnych kosztów ci nie podam bo wszystko powoli kupowałam i mocno w czasie się to rozciągnęło, teraz nabyłam kilka takich szaf metalowych do księgowości, spisują się świetnie.

Kamilak
Posty: 34
Rejestracja: 18 sty 2016 17:06

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Kamilak » 24 sie 2017 22:04

Do takich kosztów na pewno trzeba doliczyć odpowiednie oświetlenie. W biurach to akurat jest bardzo istotne przy jakim świetle się pracuje.

monikabert90
Posty: 79
Rejestracja: 20 paź 2016 10:22

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: monikabert90 » 31 sie 2017 12:09

Moim zdaniem warto w biurze również zainwestować w tak zwane mediaporty. Pozwala to na estetyczny i schludny wygląd gniazd elektrycznych. Bardzo dobrej jakości mediaporty ma firma TCO, możecie sobie przejrzeć ich ofertę ;)

Klefka
Posty: 41
Rejestracja: 28 gru 2015 11:19

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Klefka » 01 wrz 2017 00:25

Wszystko zależy od tego jakie meble się zastosuje.

mamaja
Posty: 194
Rejestracja: 07 maja 2017 22:20

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: mamaja » 21 wrz 2017 08:11

Taki ostateczny koszt zależy przede wszystkim od tego w jakiego rodzaju wyposażenie zainwestujesz. Moim zdaniem w żadnym biurze nie powinno zabraknąć elementów małej architektury jak chociażby tego typu kosze na śmieci, które można postawić przed siedzibą firmy. Niby taki niepozorny detal a uwierz mi zarówno pracownicy a tym bardziej klienci firmy będą doceniać, że w ogóle istnieje :)

zuzia.gola
Posty: 630
Rejestracja: 20 mar 2014 17:53

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: zuzia.gola » 29 wrz 2017 19:23

Moim zdaniem warto wyposażyć biuro taniej, kupując wyposażenie biura na aukcjach.

Wiewiórka
Posty: 383
Rejestracja: 03 maja 2014 19:03

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Wiewiórka » 02 paź 2017 12:24

Zależy jakie to wyposażenie, bo koszty mogą być naprawdę różne i nie da się tego jasno określić.

hannaa89
Posty: 201
Rejestracja: 07 lip 2015 13:09

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: hannaa89 » 21 lis 2017 10:26

Koszt wyposażenia biura zależy od jego powierzchni, wybranego stylu i standardu - może wynieść od kilku do kilkudziesięciu tys. zł, choć w większości przypadków nie powinno to być więcej, niż kilkanaście tys. Co do biura, to warto rozejrzeć się za nim w sieci, choćby na https://walterherz.com - w jednym miejscu można znaleźć tysiące biur z całego kraju, a to sporo ułatwia.

yokoyoko
Posty: 76
Rejestracja: 24 lis 2017 11:46

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: yokoyoko » 08 gru 2017 10:36

Jeśli chcesz urządzić biuro w piwnicy to z miejsca Ci mówię, że zaoszczędzisz sporo pieniędzy inwestując w meble metalowe. Pomyśl, ile strat pieniężnych będzie Cię kosztowała utrata ważnych dokumentów, które trzymałbyś w nieodpornych na warunki i temperaturę szafkach drewnianych. Pamiętaj, że piwnica to dosyć specyficzna lokalizacja. Mnie kłopoty tego typu nie dotknęły, gdyż jestem właścicielką szafek skrytkowych, czy regałów archiwalnych z oferty http://met-pol.pl.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne rozmowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości