Koszt wyposażenia biura

…czyli co Ci tylko przyjdzie do głowy.
Awatar użytkownika
asiak007
Posty: 31
Rejestracja: 12 sty 2015 20:17

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: asiak007 » 11 sty 2017 14:23

Wiadomo nie warto przepłacać trzeba szukać dobrych cenowo ofert ale nie kosztem jakości.

Awatar użytkownika
asiak007
Posty: 31
Rejestracja: 12 sty 2015 20:17

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: asiak007 » 10 sie 2017 11:00

Dokłądnych kosztów ci nie podam bo wszystko powoli kupowałam i mocno w czasie się to rozciągnęło, teraz nabyłam kilka takich szaf http://www.wyposazeniegaudia.pl/informa ... 0x1000x500 metalowych do księgowości, spisują się świetnie.

Kamilak
Posty: 34
Rejestracja: 18 sty 2016 17:06

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Kamilak » 24 sie 2017 22:04

Do takich kosztów na pewno trzeba doliczyć odpowiednie oświetlenie takie jak tu http://www.lighting.philips.pl/systemy/ ... lowe/biura W biurach to akurat jest bardzo istotne przy jakim świetle się pracuje

monikabert90
Posty: 58
Rejestracja: 20 paź 2016 10:22

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: monikabert90 » 31 sie 2017 12:09

Moim zdaniem warto w biurze również zainwestować w tak zwane mediaporty. Pozwala to na estetyczny i schludny wygląd gniazd elektrycznych. Bardzo dobrej jakości mediaporty ma firma TCO, na http://www.tco.com.pl/akcesoria-meblowe ... y-kablowe/ możecie sobie przejrzeć ich ofertę ;)

Klefka
Posty: 41
Rejestracja: 28 gru 2015 11:19

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Klefka » 01 wrz 2017 00:25

Wszystko zależy od tego jakie meble się zastosuje.

mamaja
Posty: 100
Rejestracja: 07 maja 2017 22:20

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: mamaja » 21 wrz 2017 08:11

Taki ostateczny koszt zależy przede wszystkim od tego w jakiego rodzaju wyposażenie zainwestujesz. Moim zdaniem w żadnym biurze nie powinno zabraknąć elementów małej architektury jak chociażby tego typu kosze na śmieci http://konarch.pl/kategoria/kosze-na-smieci/, które można postawić przed siedzibą firmy. Niby taki niepozorny detal a uwierz mi zarówno pracownicy a tym bardziej klienci firmy będą doceniać, że w ogóle istnieje :)

zuzia.gola
Posty: 626
Rejestracja: 20 mar 2014 17:53

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: zuzia.gola » 29 wrz 2017 19:23

Moim zdaniem warto wyposażyć biuro taniej, kupując wyposażenie biura na aukcjach na: https://aukcje.efl.com.pl/AuctionList/K ... omunikacja . Mają tam wiele ciekawych propozycji godnych uwagi.

Wiewiórka
Posty: 337
Rejestracja: 03 maja 2014 19:03

Re: Koszt wyposażenia biura

Post autor: Wiewiórka » 02 paź 2017 12:24

Zależy jakie to wyposażenie, bo koszty mogą być naprawdę różne i nie da się tego jasno określić.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne rozmowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości