Samodzielny remont

…czyli co Ci tylko przyjdzie do głowy.
mamuśka31

Samodzielny remont

Post autor: mamuśka31 » 16 wrz 2016 13:54

Myślicie, że to ma w ogóle szanse powodzenia? Czy skończy się tak, że zapłacę dwa razy więcej ekipie, która będzie poprawiać moje niedoróbki? :P
Przyznam, że chciałabym spróbować. Nie mam doświadczenia, ale za to mam mnóstwo dobrych chęci i jestem chętna do nauki. Oglądam namiętnie filmy instruktażowe - na stronie Knaufa jest tego sporo. Czytam o różnych materiałach, dyskutuję na forach... Z takim przygotowaniem chyba musi się udać, co?
Jak wspominacie swój pierwszy samodzielny remont? I jakie były tego efekty?

puszysta

Re: Samodzielny remont

Post autor: puszysta » 12 lip 2017 19:35

Oczywiście, że możesz przeprowadzić samodzielnie remont. To znaczy nie wszystko. Raczej bym nie wykonała usług hydraulicznych, z takimi rzeczami lepiej nie ryzykować. Tam potrzebny jest fachowiec, bo woda jest gorsza niż ogień w razie jakiegoś zalania. Natomiast malowanie mieszkania dlaczego nie, tutaj za dużo nie można spartolić, najwyżej farba będzie odchodziła.

gagatka

Post autor: gagatka » 13 lip 2017 12:02

Też jestem zdania, że nie ma co robić takich profesjonalnych rzeczy samodzielnie. Lepiej zlecić fachowcom.

Awatar użytkownika
garsonka

Post autor: garsonka » 17 lip 2017 13:38

Jeśli sami chcemy się zabierać za remontowanie domu czy mieszkania, to wiele będzie zależeć od jakości i gatunku narzędzi z jakich będziemy korzystać. Efekt końcowy uzależniony jest właśnie od tego czy produkty remontowe będą z niższej czy z wyższej półki jakościowej. Na szczęście są takie źródła, gdzie można je nabyć w korzystnej cenie. My z mężem znaleźliśmy rewelacyjny sklep.

nina_ky

Post autor: nina_ky » 19 wrz 2017 13:47