Czy w firmie trzeba oszczędzać?

…czyli te, które zaczynacie lub które są już tuż tuż…
Kryszka
Posty: 314
Rejestracja: 17 kwie 2014 14:44

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: Kryszka » 01 paź 2015 11:28

Może nie koniecznie oszczędzać, ale mądrze planować swoje wydatki to już tak trzeba :) każdy szczegół powinien być solidnie przemyślany, nawet to jaki internet wybierzecie, kto będzie waszym dostawcą artykułów biurowych etc. Wszystkie koszty muszą być pod absolutna kontrolą :)

cassie86
Posty: 88
Rejestracja: 27 sie 2015 15:36

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: cassie86 » 01 paź 2015 13:21

oszczędzać trzeba, ale z tym dostawca prądu to nie wiem, ja się nie zdecydowałam na taką oferte..

anja87
Posty: 265
Rejestracja: 10 sty 2014 18:52

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: anja87 » 02 paź 2015 21:36

pewnie że tak każda oszczędność jest mile widziana poza tym często oszczędnością są kosztówki a to jest mega sprawa jesli chodzi o pit i vat :)
ja np oszczedzam na fakturach za internet. Promocja jest niezła od czasu do czasu wiec czemu nie korzystac?

Catherine
Posty: 15
Rejestracja: 06 wrz 2015 12:15

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: Catherine » 04 paź 2015 19:02

W firmie trzeba inwestować, a żeby inwestować to trzeba skądś brać kasę, a żeby brać kasę to trzeba ją kiedyś tam oszczędzić! Na pewno nie można rzucać się na kasę, jakby się jej nigdy nie widziało, nie ma też co się trzymać cały czas za kieszeń. Trzeba umieć wypośrodkować sobie to wszystko.

kubiaczka
Posty: 272
Rejestracja: 23 gru 2014 10:07

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: kubiaczka » 06 paź 2015 12:20

jeśli oszczednosci za prąd stanowią duzy koszt u Ciebie w firmie to wydaje mi sie ze warto szukac lepszych opcji. ja staram szukac takich oszczednosci gdzie sie da. ostatnio udało mi się zakupic systemy operacyje do firmowych komputerów za bardzo korzystana cene w sklepie kluczsystem-sklep.pl (choć każdy mówił mi ze na tym oszczędzic się nie da, bo ceny podobne są wszedzie). dodatkowo przy dłuższej współpracy z ta firma bede miala kolejne rabaty. jesli takie oszczedzanie wejdzie w nawyk to z pewnoscia tylko z korzyścią dla firmy .

franiak
Posty: 3
Rejestracja: 05 paź 2015 18:30

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: franiak » 21 paź 2015 19:20

A ja Wam polecam artykuł na temat kont dla firm: http://www.lepszypoznan.pl/2015/08/13/f ... darmo.html

aretrad
Posty: 1
Rejestracja: 23 paź 2015 09:08

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: aretrad » 23 paź 2015 09:09

Oczywiście, że trzeba. Nadmiar gotówki zawsze się w firmie przyda, dlatego warto obciąć zbędne wydatki. Ja na przykład sam wydrukowałem tanio wizytówki. Sporo można zaoszczędzić.

erykk
Posty: 20
Rejestracja: 31 paź 2015 11:16

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: erykk » 02 lis 2015 11:21

Trzeba mądrze gospodarować środkami finansowymi. Jeśli gdzieś da sie ciąć koszty bez utraty jakości, to dlaczego by tego nie zrobić?

Karolcia89
Posty: 318
Rejestracja: 29 kwie 2014 08:12

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: Karolcia89 » 05 lis 2015 09:35

Tak jest zgadzam się z Wami. Jeśli mądrze zarządza się finansami i ma się porządek w papierach, wszystkie wydatki są mądrze przemyślane to oszczędzanie nie będzie nam potrzebne. Oczywiście dobrze jest mieć jakiś zapas gotówki przeznaczony na czarną godzinę. Warto też pomyśleć nad jakąś nową inwestycją aby pieniądze same na siebie zarabiały.

teresa88
Posty: 101
Rejestracja: 03 lut 2015 10:15

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: teresa88 » 09 lis 2015 06:18

A w jaki sposób szukacie nowych zamówień? nie wiem czy interesują was np. takie oferty - zamówienia publiczne? na tym można coś zyskać?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Raczkujące”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości