Czy w firmie trzeba oszczędzać?

…czyli te, które zaczynacie lub które są już tuż tuż…
mamuśka58
Posty: 553
Rejestracja: 13 lip 2015 10:52

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: mamuśka58 » 08 gru 2015 13:06

Oczywiście, ze trzeba inaczej pójdzie sie z torbami. Dlatego też warto postawić na dobre programy, bo wiadomo że mało który biznes obywa się bez komputerów, programów księgowych, np wystawiania faktur za usługę. Przeciętny księgowy to zrobi, ale potrzebne są też programy antywirusowe, sterowniki itp.

Rockefellerwspodnicy
Posty: 5
Rejestracja: 08 gru 2015 15:23

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: Rockefellerwspodnicy » 08 gru 2015 15:46

Trzeba, ale mądrze. Mądrym oszczędzaniem jest na przykład wyposażenie biura w komputery PC zamiast Macintoshy, co często dzieje się na zachodzie. Ale nie warto oszczędzać na pracownikach, ja swoim na przykład organizuję imprezy integracyjne w escape roomie, kosztuje to wiecej, niz bar, ale wszysccy mają wysokie morale

trochezimno
Posty: 5
Rejestracja: 16 gru 2015 15:52

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: trochezimno » 16 gru 2015 16:19

Pewnie, że trzeba, tylko mądrze. My ostatnio wposażyliśmy sporo biura w sprzęt z unicard.pl, ale to wszystko nam się zwróci.

anna_ka
Posty: 120
Rejestracja: 31 maja 2015 18:36

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: anna_ka » 20 gru 2015 19:12

heheh trzeba nie trzeba :) wiadomo, że jak sie oszczędza to ma się wiecej kasy w kieszeni. Ja żeby zredukować koszty zainwestowałam w contact center. Kontakt z klientem to podstawa działania każdej firmy.

RenuJi
Posty: 185
Rejestracja: 16 maja 2015 00:37

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: RenuJi » 05 kwie 2016 18:22

Cóż, ja jestem zdania, że tam gdzie nie musimy przepłacać, nie powinniśmy tego robić. Tak jest chociażby z księgowością. Zatrudnienie własnej księgowej to bez wątpienia ogromny wydatek, dlatego też tutaj można śmiało sięgnąć po księgowość online i skorzystać z oferty np. wfirma.pl. Weźmy pod uwagę taką opcję jak kilometrówka. Mamy możliwość wystawiania faktur online, rozliczania samochodów pod kątem PIT czy VAT, wyznaczania tras ich przejazdów, dostęp do wskaźników. To już na pewno szerokie pole działania, biorąc po uwagę niskie koszty tego rodzaju usług. Warto także podkreślić fakt, iż jeżeli będziemy potrzebować porady specjalisty w zakresie podatków, czy prawa pracy, tutaj także możemy liczyć na pomoc pod tym względem.

zuzka10
Posty: 254
Rejestracja: 18 kwie 2016 15:39

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: zuzka10 » 18 kwie 2016 16:54

Zależy na czym chcesz oszczędzać. Są rzeczy za któe warto zapłacić i takie na których mozna zaoszczędzic. Poczytaj sobie wszystko o własnym biznesie na http://wiktorprzedsiebiorczy.pl/ Myślę, że widza zawarta w artykułach może ci się przydać. Ja np oszczędzam na środkach chemicznych, na papierze i innych takich mało ważnych rzeczach. Jeśli zaś chodzi o szkolenia czy sprzęt to wolę wydać więcej.

olga83
Posty: 45
Rejestracja: 23 lis 2015 12:02

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: olga83 » 31 maja 2016 09:37

Pewnie, że trzeba oszczędzać. Jak ktoś wspomniał na telefonach można sporo oszczędzić - jeśli weźmiesz dobrego operatora. Jak Ci polecam T-mobile bo sama korzystam. Tylko u nich nie ma prawie żadnych zwyżek do abonamentu więc nie dopłacasz (jak u konkurencji) do faktur co miesiąc.

Vanessa123
Posty: 465
Rejestracja: 20 wrz 2014 19:42

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: Vanessa123 » 04 cze 2016 18:00

Zawsze możesz w firmie "zaszaleć", a w domu oszczędzać ;) Przykładowo, weźmiesz internet domowy i masz dobrego neta z niewielką kasę. Nawet tego najniższego - bo skoro w pracy i tak oglądasz co popadnie, to w domu już nie będziesz potrzebowała aż tak dużej prędkości itd. ;)

tazika
Posty: 10
Rejestracja: 06 cze 2016 23:00

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: tazika » 06 cze 2016 23:14

W firmie się nie oszczędza, w firmie racjonalizuje się wydatki. Jeżeli pracownicy dobrze zarządzają powierzonym mieniem to nie poszukiwanie oszczędności będzie bezcelowe.

zuzka10
Posty: 254
Rejestracja: 18 kwie 2016 15:39

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: zuzka10 » 23 sie 2016 08:43

Moim zdaniem trzeba. Prowadzenie firmy w Polsce nie jest łatwe ani tanie dlatego każdy przedsiębiorca oszczędza na czym tylko może.
Ja jakiś czas temu trafiłam na ofertę i chyba zamówię lokalizatory GPS marki Finder. Słyszałam o nich sporo dobrego, pozwalaja na zaoszczedzenie sporej sumy pieniędzy miesięcznie co jest dla mnie ważne. Poza tym można skutecznie zarządzać flotą.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Raczkujące”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość