Czy w firmie trzeba oszczędzać?

…czyli te, które zaczynacie lub które są już tuż tuż…
karolinka
Posty: 238
Rejestracja: 21 cze 2015 13:49
Kontakt:

Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: karolinka » 18 sie 2015 11:19

Jak myślicie, czy oszczędności w firmie mają sens, czy da rade jakoś ograniczyć koszty? Był u mnie ostatnio przedstawiciel i proponował mi zmianę dostawcy prądu. Mówił, że taki zabieg przyniesie obniżenie rachunków i oszczędności. Jednak ja osobiście się waham i chciałabym poznać waszą opinię.

gosh
Posty: 1065
Rejestracja: 20 lis 2014 08:37

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: gosh » 18 sie 2015 21:54

Jakoś wątpię w taką oszczędność.

dynamical
Posty: 91
Rejestracja: 29 kwie 2015 12:03

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: dynamical » 27 sie 2015 10:41

Ja szczerze powiedziawszy też. Różnice w dostawcach prądu nie są jakieś bardzo znaczące. Nie wiem, czy warto to zmieniać, bo trzeba pozmieniać przelewy wzorcowe Wprawdzie jakichś większych problemów z tym nie ma, ale zawsze trochę czas zajmuje. Według mnie oszczędzić można np. na kupnie dobrego oprogramowania. Wtedy zamiast zatrudniać kolejne osoby, wystarczy zainwestować w program komputerowy, by wszystko szło dużo szybciej.

Martusia87
Posty: 66
Rejestracja: 14 lip 2015 20:51

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: Martusia87 » 31 sie 2015 22:07

Oszczędza się u mnie w firmie, jednakże jest to bardziej optymalizacja wydatków niż działania stricte oszczędnościowe. Stawiam na nowoczesne technologie, energooszczędne i tym podobne.

beskitu
Posty: 1
Rejestracja: 04 wrz 2015 09:52

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: beskitu » 04 wrz 2015 10:08

co do zmiany dostawcy prądu nie będą to jakieś wielkie zmiany w rachunkach ;) no chyba że mamy gigantyczną hale ale wtedy też dbamy o własne generatory.
Pzdr.

Karmelkowa
Posty: 69
Rejestracja: 08 wrz 2015 21:16

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: Karmelkowa » 08 wrz 2015 22:10

WIelu teraz przedstawicieli to ściemniacze, obiecujący złote góry, które potem życie zweryfikuje. Owszem, będziemy mieć złote góry, ale do płacenia.

Bandzia
Posty: 104
Rejestracja: 11 lut 2015 21:45

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: Bandzia » 18 wrz 2015 21:13

Mi w firmie przychodziły ogromne rachunki za telefon. Mam sporo zagranicznych kontrahentów i rozmowy międzynarodowe to dla mnie codzienność. Znalazłam fajny program extravoip.pl do wykonywania połaczeń miedzynarodowych i juz po miesiącu odetchnełam z ulgą, bo koszty połaczeń znacząco zmalały. Jak się wykonuje dużo połaczeń to naprawdę sie opłaca.

Mannka
Posty: 2
Rejestracja: 21 wrz 2015 10:23

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: Mannka » 21 wrz 2015 11:14

W firmie jak i w życiu. Jak się nie oszczędza, to niczego się nie ma. W firmie dodatkowo musimy oszczędzać zwłaszcza jeśli jest to spółka.

forumowiczka
Posty: 72
Rejestracja: 03 cze 2014 12:05

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: forumowiczka » 28 wrz 2015 13:15

Możliwości na oszczędzanie w firmie jest mnóstwo - od comiesięcznych opłat, jak prąd czy Internet po rozliczenia podatkowe. Jeśli chodzi o to drugie, tzeba mieć tylko dobrego doradcę :)

agrafka13
Posty: 252
Rejestracja: 19 mar 2015 19:17

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: agrafka13 » 29 wrz 2015 10:51

Na początku każdy szuka oszczędności bo wiadomo że pierwszy rok trzeba się utrzymać na rynku a potem już jakoś leci. Szuka się też nowych pomocnych rozwiązań. Jak np Faktura Small Busuness słyszałam o niej pare razy i muszę się doszkolić tu https://www.mega-tech.com.pl/faktura-small-business/ Myślę że w moim biznesie mogłaby mieć rację bytu.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Raczkujące”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość