Czy w firmie trzeba oszczędzać?

…czyli te, które zaczynacie lub które są już tuż tuż…
tomcio988
Posty: 8
Rejestracja: 07 wrz 2016 15:18

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: tomcio988 » 07 wrz 2016 15:30

Z pewnością na początku szukamy oszczędności, ale jest tak, że nie powinniśmy oszczędzać na pewnych sprawach :) Są takie gdzie oszczędności z pewnością znajdziemy, ale są również takie w których nie;)

Wiewiórka
Posty: 254
Rejestracja: 03 maja 2014 19:03

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: Wiewiórka » 16 wrz 2016 07:59

Oczywiście w firmie wydatki są bardzo istotną kwestią i szastanie pieniędzmi nie jest najrozsądniejsze, więc oszczędzać trzeba, jednak należy też pamiętać, że są sprawy przy których oszczędzanie może nam tylko zaszkodzić i utrudnić płynne funkcjonowanie. Mój znajomy ma firmę zajmującą się przetwórstwem mięs i wędlin i przy zakładaniu i rozwoju firmy zdecydował się na zakup masownicy do mięs. Ktoś by powiedział po co to i czy nie można jakoś oszczędzić, ale trzeba pamiętać, że firma rządzi się swoimi prawami i pewne wydatki muszą być poniesione, żeby potem mogły się zwrócić po jakimś czasie. Oczywiście muszą to być wydatki prowadzone z głową.

yvette
Posty: 57
Rejestracja: 18 wrz 2016 15:11

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: yvette » 18 wrz 2016 19:12

Oszczędzanie się sprawdza, zwłaszcza w prowadzeniu własnej firmy. My sporo oszczędzamy, zlecając na zewnątrz różne usługi. Księgowość, kadry, IT - ale nie tylko. Także sprzątanie biur zlecamy w ramach outsourcingu firmie SKB System. Duża oszczędność względem zatrudniania własnego personelu! A firma po prostu lśni :)

jasia1
Posty: 61
Rejestracja: 11 lip 2015 08:55

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: jasia1 » 20 wrz 2016 14:43

Wiadomo, że nie można być za bardzo rozrzutnym ale nie wypada też oszczędzać na takich podstawowych rzeczach jak sprzątanie. Warto zatrudnić profesjonalistę, który się tym zajmie. Obecnie wystarczy wejść do sieci, jest to prostsze niż Wam się wydaje :)

pyraprzeznaczenia1
Posty: 31
Rejestracja: 03 lip 2016 22:29

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: pyraprzeznaczenia1 » 24 wrz 2016 09:50

Zależy na czym chcemy oszczędzać. Oczywiście są takie obszary gdzie można obciąć koszty, ale nie wszędzie. Na niektóre rzeczy po prostu trzeba wydawać pieniądze. Pracownikom trzeba zapewnić chociażby wodę pitną. Przy okazji gdybyście potrzebowali firmy oferującej dystrybutory to polecam tę getfresh.pl.

dagmara1990
Posty: 10
Rejestracja: 23 cze 2016 13:15
Lokalizacja: Jelenia Góra
Kontakt:

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: dagmara1990 » 02 paź 2016 10:16

Zacznij skrupulatnie liczyć koszty dostawy, sprawdź czy nie robisz zbyt dużych zamówień (termin ważności) albo skąd masz najwięcej klientów (w ten sposób sprawdzisz do kogo kierować swoją ofertę). Możesz stworzyć bazę danych i ten sposób sprawdzić swoje wydatki (w tym ile wydajesz na rachunki).
Zawsze znajdzie się sposób, aby obniżyć koszty prowadzenia działalności.

Vanessa123
Posty: 465
Rejestracja: 20 wrz 2014 19:42

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: Vanessa123 » 02 paź 2016 22:39

Myślę, że nawet miliarder powinien nie szastać kasą na prawo i lewo ;) Poza tym, jest mnóstwo sposobów na oszczędzanie. Jest też wiele spraw, na których nie warto oszczędzać - i na pewno jest to sprzęt. Ja zainwestowałam i jest jak należy, a ja oszczędzam... nerwy ;)

Gereiwik
Posty: 7
Rejestracja: 29 sie 2016 12:57

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: Gereiwik » 12 paź 2016 10:26

Oczywiście, że warto oszczędzać, ale robić to z głową. Powiem więcej - czarna lista dłużników ( https://erif.pl/promocja/czarna-lista-dluznikow/ ) pełna jest osób, które uważały inaczej :) Kontrola wydatków to zupełna podstawa i nie mówie tutaj na oszczędzaniu na pensji pracowników - bardziej szukanie najlepszych ofert dostawców usług, porównywanie ofert etc. Wiadomo, że czasem trzeba zainwestować, ale przed inwestycją, sprawdźmy wszystkie możliwości. Ziarnko do ziarnka… :)

szyszka456
Posty: 3
Rejestracja: 20 paź 2016 09:08

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: szyszka456 » 20 paź 2016 09:12

Można dużo zaoszczędzić na elektryczności. W każdej firmie też razie awarii przyda się transformator . Wiele ciekawych rozwiązań na takie problemy znajdziecie na: Schneider Electri , gdzie zajmują się ułatwieniami technologicznymi.

zuzia.gola
Posty: 603
Rejestracja: 20 mar 2014 17:53

Re: Czy w firmie trzeba oszczędzać?

Post autor: zuzia.gola » 22 gru 2016 21:16

Moim zdaniem wszędzie trzeba oszczędzać, aby wyjść na dobrą stronę medalu. Wiele osób nie wie, ale oszczędzanie może być różnego rodzaju. Warto o tym poczytać sobie na: https://pl.getbucks.com/blog/co-zrobic- ... a-wysokie/ . Mają tam naprawdę wiele ciekawych propozycji godnych uwagi.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Raczkujące”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość