Szkolenia w pracy

… czyli te, które się udały i dobrze Wam idą.
Karolcia89
Posty: 318
Rejestracja: 29 kwie 2014 08:12

Szkolenia w pracy

Post autor: Karolcia89 » 09 lut 2016 09:48

Jeśli w Waszym zakładzie pracy są szkolenia to chętnie na nie chodzicie ? Ostatnio miałam bardzo ciekawy blog szkoleń z zakresu komunikacji prowadzonej przez http://www.intra-biznes.pl/kontakty-z-k ... netrznymi/ Muszę przyznać że już nie pierwszy raz uczestniczę w ich szkoleniach i są prowadzone w bardzo ciekawy i profesjonalny sposób. A u Was jak to wygląda ?

uotwarte
Posty: 196
Rejestracja: 05 lis 2014 13:33

Re: Szkolenia w pracy

Post autor: uotwarte » 18 lut 2016 13:28

W naszej firmie mieliśmy szkolenie prawnicze po angielsku
W programie szkolenia było kilka ciekawych elementów przydatnych w codziennej pracy.
U nas szkolenia są związane z wykonywaną pracą i bardzo się przydają.

jagodaJ
Posty: 35
Rejestracja: 23 lut 2016 12:06

Re: Szkolenia w pracy

Post autor: jagodaJ » 23 lut 2016 12:22

Oczywiście że chodzę na szkolenia, w końcu mi za to też płacą :) W mojej branży szkolenia od czasu do czasu to standard :) Najbardziej lubię takie, które ktoś prowadzi w konkretny sposób i na prawdę stara się przekazać wiedzę, jak na przykład ostatnie szkolenie Oracle, profesjonalizm prowadzących sprawił, że bardzo przyjemnie się tego słuchało.

Anielica
Posty: 90
Rejestracja: 16 kwie 2015 14:53

Re: Szkolenia w pracy

Post autor: Anielica » 23 lut 2016 16:28

A ja chętnie bym się wybrała na różnego rodzaju szkolenia, niestety w naszej firmie się tego nie praktykuje, a szkoda bo by się niejednokrotnie przydało...
Rachmistrzowie - doświadczenie i sumienność w sprawach podatkowych.

Coldi
Posty: 374
Rejestracja: 16 lis 2014 13:10

Re: Szkolenia w pracy

Post autor: Coldi » 01 mar 2016 10:30

Ja zawsze chętnie chodzę na szkolenia często nawet sama w siebie inwestuję i chodzę na szkolenia.
To podnosi moje kwalifikacje i możliwości na rynku pracy więc dlaczego nie korzystać.

KasiaKasiunia
Posty: 56
Rejestracja: 10 lut 2016 08:54

Re: Szkolenia w pracy

Post autor: KasiaKasiunia » 08 kwie 2016 09:30

ostatnie szkolenie mieliśmy ze standaryzacji i normalizacji przepisów UE. Warto było na nie pójść, bo wartościowe i praktyczne informacje przekazywali.

garsonka
Posty: 604
Rejestracja: 14 gru 2012 13:15

Re: Szkolenia w pracy

Post autor: garsonka » 13 kwie 2016 11:19

Takie szkolenia są bardzo przydatne. Jeśli pracodawca nie inwestuje w rozwój pracownika, to firma stoi w miejscu. Bo kto jak kto, ale to pracownicy w dużej mierze zapracowują na sukces firmy. Dlatego trzeba im dać odpowiednie narzędzia i możliwości. Ja się bardzo ciesze, że szef zorganizował nam udział w szkoleniach komunikacji, bo wiedza i wskazówki zdobyte na takim szkoleniu, mogą w znacznym stopniu ułatwić nam kontakty z klientami i kontrahentami.

Beciaak
Posty: 5
Rejestracja: 15 kwie 2016 14:31
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Szkolenia w pracy

Post autor: Beciaak » 15 kwie 2016 14:45

Pracownicy bardzo sobie cenią takie szkolenia, jak mogą się rozwijać w pracy. :) I później leppiej pracują bo doceniają że się w nich inwestuje.

AwreeG0
Posty: 3
Rejestracja: 18 kwie 2016 14:10
Kontakt:

Re: Szkolenia w pracy

Post autor: AwreeG0 » 18 kwie 2016 14:13

Według mnie takie szkolenia mają tylko sens jeżeli mają dużą liczbę godzin. Na jednodniowym szkoleniu to poopowiadają trochę ale nic z tego nie zapamietamy. To tak jak z wykładem na studiach. :) kto z nas coś z niego wynosi.

zuzka10
Posty: 254
Rejestracja: 18 kwie 2016 15:39

Re: Szkolenia w pracy

Post autor: zuzka10 » 28 kwie 2016 18:49

Jestem jak najbardziej za szkoleniem pracowników. Warto też zaopatrzyć się w program listy płac online taki jak np tu wfirma.pl/lista-plac-online Z tego co mi wiadomo można go teraz testować przez 30 dni za darmo. Dzięki niemu sporządzenie umów, rozliczenie pracowników itd jest o wiele prostsze.

ODPOWIEDZ

Wróć do „Stojące pewnie na nogach”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość