sukces - dzięki czemu?

Odniosłaś sukces – opowiedz jak to zrobiłaś
Awatar użytkownika
agrawa
Kontakt:

sukces - dzięki czemu?

Post autor: agrawa » 27 lip 2011 18:38

Dziewczyny bardzo Wam gratuluję wszelkich sukcesów jakie odnosicie w życiu. I tych zawodowych i tych domowych (które czasami okazują się trudniejsze).
Jednak mam pytanie - skoro odniosłyście sukces, pochwalcie się na jakiej płaszczyźnie działacie. Nie chodzi mi o zdradzanie całego know how, ale chociaż jaki rodzaj biznesu prowadzicie.

Podpowiedzcie innym mamom w jakiej branży można zarobić.

zwala

Re: sukces - dzięki czemu?

Post autor: zwala » 12 paź 2011 19:43

Witam serdecznie,

W chwili obecnej jestem studentką ostatniego roku studiów.
Poszukuję do badań bardzo bardzo określonej grupy badawczej, do której należą KOBIETY z wyższym wykształceniem po 35 roku życia.

Ankieta dotyczy KARIERY ZAWODOWEJ KOBIET.

Bardzo proszę o pomoc.

https://docs.google.com/spreadsheet/vie ... SGFJSlE6MQ

curly
Kontakt:

Post autor: curly » 29 paź 2011 17:18

agrawa pisze:Dziewczyny bardzo Wam gratuluję wszelkich sukcesów jakie odnosicie w życiu. I tych zawodowych i tych domowych (które czasami okazują się trudniejsze).
Jednak mam pytanie - skoro odniosłyście sukces, pochwalcie się na jakiej płaszczyźnie działacie. Nie chodzi mi o zdradzanie całego know how, ale chociaż jaki rodzaj biznesu prowadzicie.

W większości przypadków pod każdym naszym wpisem jest link/linki do naszego biznesu.
Wystarczy wybrać dowolne posty i pootwierać sobie nasze strony.

alicja

Post autor: alicja » 28 sie 2012 22:47

agrawa pisze:Dziewczyny bardzo Wam gratuluję wszelkich sukcesów jakie odnosicie w życiu. I tych zawodowych i tych domowych (które czasami okazują się trudniejsze).