super sklep internetowy

mamami
Posty: 148
Rejestracja: 15 lis 2016 17:16

Re: super sklep internetowy

Post autor: mamami » 14 cze 2017 08:54

Ja na Banggood uwielbiam robić zakupy, to takie chińskie allegro, ale ceny mają dużo lepsze ;) Na tej stronie tu możecie sobie poczytać jak dokładnie kupować, jak z cłem itd.

nesnes
Posty: 326
Rejestracja: 12 lut 2014 22:09

Re: super sklep internetowy

Post autor: nesnes » 06 lip 2017 06:49

Ja odkryłem sklep z budowlanką, sprawne zakupy w jednym miejscu, dzięki bogatej ofercie. Na dowód stukpuk.pl ,no i te ceny, warto skorzystać.

dominika93
Posty: 1
Rejestracja: 17 lip 2017 12:53

Re: super sklep internetowy

Post autor: dominika93 » 17 lip 2017 12:56

Ja mogę polecić sklep ilazienki24.com.pl ostatnio kupowałam tam płytki do kuchni i jestem bardzo zadowolona :)

tereska
Posty: 20
Rejestracja: 21 sty 2016 21:52

Re: super sklep internetowy

Post autor: tereska » 19 lip 2017 23:52

Moim zdaniem naprawde godny polecenia jest outlet z butami multu.pl. Zamawialam tam ostatnio fajne espadryle - nie dosc ze super wygodne, to jeszcze naprawde modne.

Makaronik
Posty: 11
Rejestracja: 30 sty 2016 20:05

Re: super sklep internetowy

Post autor: Makaronik » 29 lip 2017 22:50

tereska pisze:
19 lip 2017 23:52
Moim zdaniem naprawde godny polecenia jest outlet z butami multu.pl. Zamawialam tam ostatnio fajne espadryle - nie dosc ze super wygodne, to jeszcze naprawde modne.
Wlasnie zajrzalam na ten sklep multu.pl - naprawde fajne buty, no i te ceny! zamowilam sobie kilka par balerinek :D juz nie moge sie doczekac az dojda:)

butka
Posty: 4
Rejestracja: 29 sty 2018 12:56

Re: super sklep internetowy

Post autor: butka » 29 sty 2018 14:09

Mam doświadczenie w najlepszych sklepach online, ponieważ często wybieram tę opcję zakupów. Moim ostatnim zakupem są 2 modele monnari torebek http://www.lubiebuty.pl/torebki/monnari.html Sprawdzają się idealnie do pracy i na randkę. Zamierzam dokupić jeszcze bardziej elegancki model na najbliższe wesele mojej przyjaciółki :)

płytkowa
Posty: 5
Rejestracja: 02 lut 2018 12:52

Re: super sklep internetowy

Post autor: płytkowa » 09 lut 2018 12:40

Zakupy przez internet robię bardzo często, bo dzięki temu mam większy wybór. W ten sposób znalazłam świetną firmę - podłoga fortelock przemysłowa idealnie spełnia swoją rolę w zakładzie przemysłowym mojego męża ;)

krak
Posty: 22
Rejestracja: 11 lut 2018 16:14

Re: super sklep internetowy

Post autor: krak » 11 lut 2018 18:54

Mnóstwo propozycji i niespotykanych ubrań spotkasz na blogu http://www.modny-styl.pl/sklep-z-sukienkami-online/ lubię szukać na nim inspiracji, bo zawsze znajduję coś niespotykanego

Daria Wodecka
Posty: 14
Rejestracja: 06 lis 2015 19:02

Re: super sklep internetowy

Post autor: Daria Wodecka » 16 lut 2018 14:42

Rety nie słyszałam o niektórych sklepach, a ja w internecie pół życia spędzam ;D Ostatnio zamawiam wszystko, po żywność, przez chemię do domu, po nawet leki z apteki. Nawet mandat płaciłam na https://zaplacmandat.pl/ bo przecież szybciej i wygodniej zdecydowanie ;) Ale z ubraniami to mam problem, muszę przymierzyć kurczę, bo czasem coś wydaje się być fajne, a okazuje się, że na mnie leży zupełnie inaczej, a tak to w sklepie przymierze, ocenie i zdecyduje od razu.

Martusia87
Posty: 125
Rejestracja: 14 lip 2015 20:51

Re: super sklep internetowy

Post autor: Martusia87 » 17 lut 2018 15:53

Wiecie co, jak już tutaj sobie rozmawiamy o super sklepach internetowych, to na pewno muszę wspomnieć o sklepie z tapetami winylowymi, który niedawno poznałam, a mianowicie chodzi mi tutaj konkretnie o sklep https://www.fototap.pl/tapety . Powiem wam, że w życiu nie podejrzewałam, że gdziekolwiek można jeszcze dostać takie fajne tapety jak właśnie na FotoTap. Dzięki ich tapetom pokój mojej córki wygląda dzisiaj wręcz oszałamiająco, no i bardzo jej się podoba :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Sklepy internetowe - ogólnie”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości