Drukarka do firmy

Biznesmamy rozmawiają o biznesie.
izabiznes
Posty: 125
Rejestracja: 27 sty 2017 09:54

Drukarka do firmy

Post autor: izabiznes » 20 cze 2017 14:48

Witam! Staję przed wyborem ,jaką wybrać drukarkę do firmy która bardzo dużo drukuje , zależy mi na oszczędności, chcę aby druk był dobrej jakości . Czytałam o oszczędności druku i sporo mi to rozjaśniło ale chcę byście mi poradzili . Jakie drukarki Wy macie, jakie najbardziej się spisują ? Poradźcie mi coś:)

gosh
Posty: 1308
Rejestracja: 20 lis 2014 08:37

Re: Drukarka do firmy

Post autor: gosh » 23 cze 2017 13:52

HP i Canon ma świetne drukarki.

kewlar
Posty: 68
Rejestracja: 19 paź 2016 20:11

Re: Drukarka do firmy

Post autor: kewlar » 05 lip 2017 21:57

Jedną z bardziej znanych i często wykorzystywanych drukarek jest Konica Minolta. Zerknij na ofertę - oprócz samego sprzętu oferują i wsparcie techniczne czy serwis.

kalicki12
Posty: 228
Rejestracja: 09 paź 2015 10:44

Re: Drukarka do firmy

Post autor: kalicki12 » 19 lip 2017 12:12

Taka profesjonalna drukarka to całkiem spory wydatek dla firmy. Dlatego warto pomyśleć o możliwości wynajęcia drukarki czy też kserokopiarki. Myślę, że warto się zainteresować.

klara1
Posty: 146
Rejestracja: 06 gru 2015 22:43

Re: Drukarka do firmy

Post autor: klara1 » 24 lip 2017 11:10

Prócz drukarki przyda wam się jeszcze materiał taki jak tusz, toner etc. Każda firma powinna się w niej zaopatrzyć, a nawet przydadzą się przy gospodarstwie domowym. Tylko trzeba dobrze przemyśleć nad drukarką, jakie parametry was najbardziej interesują.

mamaja
Posty: 160
Rejestracja: 07 maja 2017 22:20

Re: Drukarka do firmy

Post autor: mamaja » 26 lip 2017 07:48

Ja na co dzień raczej dużo nie drukuje więc moja firmowa drukarka to jakiś stary sprzęt sprzed lat ale wystarcza mi na razie w zupełności :)Jak potrzebuję wykonać jak druk wielkoformatowy czy offsetowy to zawsze korzystam z oferty firmy zewnętrznej. Szybka i sprawna realizacja zamówienia, bardzo przystępne ceny.

elabarbara
Posty: 88
Rejestracja: 21 mar 2017 15:00

Re: Drukarka do firmy

Post autor: elabarbara » 20 wrz 2017 15:17

A gdzie zaopatrujecie się w tusze? Kupujecie oryginały czy zamienniki ? Bo ja jakoś nie jestem przekonana do zamienników i znalazłam sklep gdzie można tanio kupić tusze oryginalne.

matyy
Posty: 73
Rejestracja: 27 cze 2016 19:49

Re: Drukarka do firmy

Post autor: matyy » 07 paź 2017 22:08

hmm widocznie nacielas sie na jakiejs kiepskiej jakosci zamienniki. Wiadomo, ze te najtansze - sa fatalne - sypia po calej drukarce, trzeba ja albo samemu czyscic (czas, no i nie kazdy to potrafi), albo dawac na serwis - usluga taka to 100-150zl, wiec czasem koszt polowy drukarki. Ale nie kazdy zamiennik=syf. Tylko trzeba wiedziec jakie i gdzie kupowac - a gdzie? np w sklepie allebiuro.pl - maja zamienniki do drukarek najpopularniejszych firm: HP, Epson, Lexmark, Kyocera itp, do tego rowniez tusze oraz folie i tasmy - do drukarek drukujacych naklejki. Nie ma co sie bac zamiennikow - jednak trzeba dobrze je sprawdzic przed zakupem.

gunia
Posty: 11
Rejestracja: 03 lip 2017 06:35

Re: Drukarka do firmy

Post autor: gunia » 16 paź 2017 16:25

Skoro mówisz o oszczędności druku to pamiętaj o zamiennikach do tonerów. Dzięki nim można naprawdę sporo zaoszczędzić. Jeżeli chodzi o sklep, w którym można znaleźć interesujące propozycje, podobno warto zapoznać się z Inkhouse.

mamaja
Posty: 160
Rejestracja: 07 maja 2017 22:20

Re: Drukarka do firmy

Post autor: mamaja » 23 paź 2017 20:31

Zaoszczędzić można też decydując się nie na zakup ale na najem lub dzierżawę takiego sprzętu. Taką możliwość daje firma Kserokop. Oferta bardzo rozbudowana, ceny też jak najbardziej przystępne. Korzystał ktoś może już z ich usług ?

ODPOWIEDZ

Wróć do „Ogólne rozmowy”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości