jak rozreklamować sklep stacjonarny

…czyli jak wypromować swój biznes.
Awatar użytkownika
Lila-Art08

jak rozreklamować sklep stacjonarny

Post autor: Lila-Art08 » 22 paź 2011 13:45

Dziewczyny moje Kochane-do kogo się zwrócić jak nie do Was. prosze napiszcie jakie macie pomysły jak rozreklamowac sklep stacjonarny. Otwarłam już jakiś czas temu ale tłumy do mnie nie walą drzwiami i oknami a chciałabym to zmienić. prosze o rady;-)

Awatar użytkownika
r0sie

Re: jak rozreklamować sklep stacjonarny

Post autor: r0sie » 24 paź 2011 09:13

Małgosiu, przede wszystkim gratuluję Ci sklepiku, widziałam fotki, super!

Co prawda nie mam w tym doświadczenia ale z tego co obserwuję sklepiki i różnego rodzaju usługi u mnie nastawić trzeba się na reklamę w okolicy - ulotki, banery, reklama na chodniku, może regionalne media - prasa, radio, tv.
Poza tym warto reklamować swój sklepik stacjonarny w necie - jako miejsce odbioru osobistego dla klientów /może coś dokupią gdy przyjdą i zobaczą wszystko na żywo/ lub zachęcać do przyjścia w inny sposób - dodatkowe rabaty, promocje, nie wiem dokładnie co jeszcze.
Ania

Awatar użytkownika
Lila-Art08

Post autor: Lila-Art08 » 24 paź 2011 09:22

Dzięki Aniu ze napisałas. Roznieśliśmy troszke ulotek, teraz zamawiam banery które postaram się rozwiesić w dobrych miejscach, na allegro mam informację,że zamówione produkty mozna odebrac w sklepie. Może inne biznesmamy będą miały jeszcze jakieś cenne rady?

Awatar użytkownika
deer
Kontakt:

Post autor: deer » 26 paź 2011 10:33

Kurcze, ja nie bardzo wierzę w moc reklamy typu ulotki, itd. Bardzo chciałabym w niedługim czasie też otworzyć sklep stacjonarny, ale się cykam strasznie :). Wydaje mi się, że podstawą, przynajmniej w mim wypadku - będzie dobra lokalizacja, tzn. taka z dużym ruchem pieszym...

Awatar użytkownika
deer
Kontakt:

Post autor: deer » 26 paź 2011 10:35

Obczaiłam fotki sklepu - cudo! Ależ zazdroszczę :).

Awatar użytkownika
Lila-Art08

Post autor: Lila-Art08 » 27 paź 2011 17:18