Domenę mam - co dalej?

…jak być wysoko w wyszukiwarkach.
Awatar użytkownika
serdelowa

Domenę mam - co dalej?

Post autor: serdelowa » 21 lip 2011 19:38

Hej, kupiłam domene na home.pl.
Zarejestrowana- zapłacona. teraz nie wiem co dalej? Chciałabym zamieścic na niej treść, bez ozdobników itp.
Ale teraz nie wiem - musze wykupić jakiś hosting, żeby w ogóle cokolwiek na niej napisać? Jestem zielona.

Awatar użytkownika
r0sie

Re: Domenę mam - co dalej?

Post autor: r0sie » 21 lip 2011 20:51

tym zwykle zajmują się już fachowcy
robią stronkę, wykupujesz hosting a oni umieszczają ją na serwerze

możesz ewentualnie założyć bloga, sama go prowadzić, a adres domeny podpiąć pod tego bloga
Ania

monia
Kontakt:

Post autor: monia » 05 sty 2012 03:50

Daj zlecenie na zlecenia.przez.net lub na jakimś forum i zrobią Ci za grosze.

staszek17

Post autor: staszek17 » 23 mar 2012 15:42

Ewentualnie portal dajzlecenie.pl tam mają samych z polecenia.

Jagoda

Post autor: Jagoda » 27 mar 2012 02:44

Hosting musi być. Jeśli masz ochotę sama się pobawić stroną, to są darmowe szablony, które można wykorzystać. Zorientuj się też, czy firma hostingowa nie oferuje swoich bezpłatnych szablonów i kreatora, który pomoże Ci ustawić taką zwykłą stronkę. Wtedy tylko wpisujesz treść i kreator sam ustawia Ci stronę.

malwina79
Kontakt:

Post autor: malwina79 » 18 lip 2012 16:40

Witaj:)

To teraz przydałby Ci się jakiś serwer, bo sama domena do nie wszystko. A potem możesz sobie sama postawić swoją własną stronę to praktycznie za darmo. Zacznij może od Bloggera, do tego nie trzeba kupować nawet serwera.

serdelowa pisze:Hej, kupiłam domene na home.pl.
Zarejestrowana- zapłacona. teraz nie wiem co dalej? Chciałabym zamieścic na niej treść, bez ozdobników itp.
Ale teraz nie wiem - musze wykupić jakiś hosting, żeby w ogóle cokolwiek na niej napisać? Jestem zielona.

Jagoda

Post autor: Jagoda » 19 lip 2012 23:59

malwina79 pisze:Witaj:)