Page Rank

…jak być wysoko w wyszukiwarkach.
Awatar użytkownika
woolloomooloo
Posty: 94
Rejestracja: 15 sty 2009 23:00
Lokalizacja: obecnie Otwock z zamiarami na Olkusz
Kontakt:

Re: Page Rank

Post autor: woolloomooloo » 30 mar 2009 00:39

Łooo z bloga wyszło mi 4 :o Chyba dobrze :) Tylko strona ciagle 2 :(

karma
Posty: 242
Rejestracja: 18 mar 2009 15:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Page Rank

Post autor: karma » 30 mar 2009 21:34

Wlasnie przed chwila sprawdzalam backlinki i okazalo sie ze nagle z 25 (sprawdzane tydzien temu ) zrobilo sie 18 (w google) - czy ktos wie co moze byc przyczyna takich ruchow w backlinkach :shock:

Capricorn
Posty: 140
Rejestracja: 18 sty 2009 19:26

Re: Page Rank

Post autor: Capricorn » 30 mar 2009 21:39

hm,moja strona ma PR 3 - kochanego mam webmastera, pozycjonowanie miałam wliczone w cenę strony, sama nic nie robię ;-)

karma
Posty: 242
Rejestracja: 18 mar 2009 15:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Page Rank

Post autor: karma » 30 mar 2009 21:45

Zazdroszcze :mrgreen: ja w bolach musze sie z tym walczyc. Nawet nie mialam pojecia ze sa firmy ktore stawiaja sklep i w umowie masz jego pozycjonowanie. Czy w zwizku z tym musialas placic jakas kase extra :?:

Capricorn
Posty: 140
Rejestracja: 18 sty 2009 19:26

Re: Page Rank

Post autor: Capricorn » 30 mar 2009 22:08

karma pisze:Nawet nie mialam pojecia ze sa firmy ktore stawiaja sklep i w umowie masz jego pozycjonowanie. Czy w zwizku z tym musialas placic jakas kase extra :?:
ja nie mam sklepu, mam portfolio foto.
nie dopłacałam żadnej dodatkowej kasy, po prostu dostałam info, co składa się na cenę usługi.

a mój webmaster ma dzisiaj urodziny ;-) w epoce nk nic się nie da ukryć.

Line
Posty: 46
Rejestracja: 10 lut 2009 23:02
Kontakt:

Re: Page Rank

Post autor: Line » 04 kwie 2009 19:01

No muszę sie pochwalić, po prostu muszę i już:) Mój sklepik działa od stycznia, sama zajmuję się "pozycjonowaniem", a mój page rank wynosi 2! Ależ jestem z siebie dumna:P

karma
Posty: 242
Rejestracja: 18 mar 2009 15:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Page Rank

Post autor: karma » 04 kwie 2009 19:20

Line - wlasnie przylaczylam sie do grona samopozycjonujacych ;) Zrezygnowalam z firmy pozycjonujacej i na nowo zaczynam "zabawe" z pozycjonowaniem. Kiedys juz to robilam - skutki byly ale myslam ze profesjonalisci zrobia to szybciej a u nich to trwalo i trwalo ....a wiec pomyslalam ze lepiej zamiast na pozycjonowanie wydac pieniadze na reklame. Wzielam klawiature do reki i mam nadzieje ze zadziala :ugeek:

Awatar użytkownika
Olenia
Posty: 757
Rejestracja: 15 sty 2009 21:17
Lokalizacja: Piotrków Trybunalski

Re: Page Rank

Post autor: Olenia » 04 kwie 2009 21:37

Karma - trzymam kciuki :D czy spadek backlinków nie ma związku z Twoją rezygnacją z pozycjonerów?
mnie też poznikało, z 54 zostały 3 :cry:

Dziewczyny ten Pagerank tak de facto nie jest taki istotny, tzn. nie ma on wpływu na miejsce strony w wyszukiwarce, ale jest dość istotny jeśli chodzi o wartość naszej strony u innych, wiadomo, że lepiej wymieniać się linkami ze stronami, które mają wysoki PR, lepiej umieszczać wpisy w katalogach z wysokim PR.

Dobrze zrobione strony, tam gdzie mapa jest dobrze zrobiona, treści są jasne strona bardzo ładnie sama się pozycjonuje.

Czy któraś z was wie może kiedy google zmienia pageranki, to chyba raz na kwartał czy coś takiego? nie mam odwagi spytać na forum o pozycjonowaniu :lol: tam sami mądrzy panowie :mrgreen:

karma
Posty: 242
Rejestracja: 18 mar 2009 15:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Page Rank

Post autor: karma » 05 kwie 2009 03:33

Backlinki zmniejszyly mi sie kiedy jeszcze nas pozycjonowala firma - chce wierzyc ze kiedy wspolpracowalismy ze soba to zachowywali sie OK i nie robili zamieszania - oczywiscie wiedzieli ze dzialamy razem tylko do ostatniego marca...ale moze to jednak byli profesjonalisci :roll:
A czy wiecie w jaki sposob generuje sie backlinki ? Co ma na nie wplyw?
A kiedy PageRank zmieniaja/wyceniaja niestety nie mam pojecia :oops:

karma
Posty: 242
Rejestracja: 18 mar 2009 15:25
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: Page Rank

Post autor: karma » 05 kwie 2009 16:49

dzisiaj znowu sprawdzalam backlinki (to jest jak nalog :lol: ) i okazalo sie ze tym razem wzrosly znacznie. Nie wiem dlaczego ale jedno jest pewne - chyba taka ich uroda ze znikaja i sie pojawiaja :)

ODPOWIEDZ

Wróć do „Pozycjonowanie stron”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość