Lojalność klienta do firmy

Adresy ciekawych stron, artykułów i poradników
ramona5
Posty: 10
Rejestracja: 21 maja 2015 19:16

Lojalność klienta do firmy

Postautor: ramona5 » 11 lis 2015 17:29

Jak zwiększyć lojalność klienta do firmy? Macie jakieś skuteczne sposoby na zatrzymanie przy sobie klienta? myślałam o gratisach dołączanych do zamówionego towaru, ale jakie działania warto podjąć poza tym?

bukowskaa
Posty: 107
Rejestracja: 10 cze 2015 21:29

Re: Lojalność klienta do firmy

Postautor: bukowskaa » 19 lis 2015 03:12

Według mnie kluczowa jest szybkość realizacji zamówienia oraz miła obsługa, dobrym rozwiązaniem będą maile albo sms-y z informacją o statusie zamówienia.

zosia
Posty: 97
Rejestracja: 26 lip 2015 12:50

Re: Lojalność klienta do firmy

Postautor: zosia » 26 lis 2015 11:32

Gratisy to dobry pomysł, wysyłka wiadomości sms również się sprawdzi, wiele sklepów internetowych posiada takie usprawnienie. Ogólnie marketing mobilny ma wysoką skuteczność, bo trafia bezpośrednio do tych odbiorców do których chcemy dotrzeć i to za pomocą jednego kliknięcia.

ewelina546
Posty: 285
Rejestracja: 11 mar 2014 12:08

Re: Lojalność klienta do firmy

Postautor: ewelina546 » 19 sty 2016 16:19

Najważniejsza jest dobra jakość towaru/usługi, chociaż trzeba postarać się też o szybką wysyłkę i sprawną komunikację z klientem. Najlepiej przetestować serwersms.pl - system można obsługiwać praktycznie z każdego miejsca, ma wiele zastosowań, wykorzystuje się go także w kampaniach lojalnościowych. Koszty nie są duże, to także dobry sposób wsparcia sprzedaży. Generalnie warto zainteresować się marketingiem mobilnym, według mnie taka forma promocji ma przyszłość.

mikowska
Posty: 91
Rejestracja: 11 sie 2015 23:20

Re: Lojalność klienta do firmy

Postautor: mikowska » 15 cze 2016 13:27

Jaka jest skuteczność takich działań? W sumie duże firmy korzystają z sms-ów także moze faktycznie warto.

mamuśka31
Posty: 114
Rejestracja: 12 lut 2013 11:21

Re: Lojalność klienta do firmy

Postautor: mamuśka31 » 20 wrz 2016 10:24

Firma pracuje na lojalność klienta przez cały okres swojej działalności. Jeśli traktuje go indywidualnie i z szacunkiem, a nie jako maszynkę do zarabiania pieniędzy, nie powinna mieć z tym problemów.
Dobrym przykładem może tu być RWE. Zmieniają właśnie nazwę na Innogy. Klienci są bardzo przywiązani do poprzedniej marki, dzięki dobremu traktowaniu. I w związku z tym RWE organizuje szeroko zakrojoną kampanię informacyjną, włącznie z banerami rozwieszonymi po całej Warszawie i fajnymi imprezami, po to, żeby poinformować klientów o tej zmianie. To też przykład dbania o klienta, zamiast pozostawienia go samemu sobie z poszukiwaniem informacji.

bukowskaa
Posty: 107
Rejestracja: 10 cze 2015 21:29

Re: Lojalność klienta do firmy

Postautor: bukowskaa » 18 lis 2016 22:38

Rzeczywiście najważniejsze jest to, żeby klient był zadowolony. Liczy się nie tylko jakość oferowanych usług czy produktów, ale jakość obsługi, odpowiednie podejście do klienta. A niestety niekiedy można odnieść wrażenie, że niektórzy pracują za karę :roll: bardzo istotny jest dobór odpowiednich pracowników. Aby zwiększyć lojalność klienta do firmy, warto wziąć pod uwagę content marketing, a także takie narzędzia jak serwersms do wysyłki wiadomości. To dobra opcja, jeżeli zależy nam na usprawnieniu pracy i poprawie relacji z klientem.

patka9
Posty: 12
Rejestracja: 27 maja 2015 23:18

Re: Lojalność klienta do firmy

Postautor: patka9 » 25 lis 2016 11:06

Marketing mobilny jak najbardziej, sprawdza się, ale trzeba być ostrożnym zarówno z częstotliwości wysyłki wiadomości, jak i ich treści. Na pewno taka wiadomość trafi do większej liczby osób, niż mailing.

mikowska
Posty: 91
Rejestracja: 11 sie 2015 23:20

Re: Lojalność klienta do firmy

Postautor: mikowska » 20 sty 2017 12:10

Rzeczywiście wysoka jakość produktów zawsze musi iść w parze z wysoką jakością obsługi klienta, inaczej nie przekonamy do siebie klienta.

Zuzanna321
Posty: 99
Rejestracja: 15 lis 2014 17:46

Re: Lojalność klienta do firmy

Postautor: Zuzanna321 » 15 kwie 2017 14:05

Ostatnio przeczytałam mądre stwierdzenie, że zaufanie traci się tylko raz.


Wróć do „Marketing i reklama”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość