Znaleziono 256 wyników

autor: mama89
14 gru 2018 18:09
Forum: Aktualne sprawy
Temat: Dobry hotel SPA nad polskim morzem
Odpowiedzi: 9
Odsłony: 932

Re: Dobry hotel SPA nad polskim morzem

Życie intymne w naszym małżeństwie jest bardzo ważne, lubie erotyczną bielizne, zresztą mój maż też. Postanwoiłam zamówic pończochy https://sexshop112.pl/89-ponczochy-podwiazki-erotyczne które mam nadzieje-sprawdza sie idealnie. Bardzo lubie czuć sie seksownie na codzień, ale także w sypialni. Mam n...
autor: mama89
07 gru 2018 08:21
Forum: Aktualne sprawy
Temat: Dom: drewniany, tradycyjny, całoroczny?
Odpowiedzi: 14
Odsłony: 1193

Re: Dom: drewniany, tradycyjny, całoroczny?

Dom tradycyjny to dla mnie dom murowany, my własnie taki planujemy wybudować. Póki co intensywnie poszukujemy projektu, który przypadnie nam do gustu. Mąż znalazł stonę https://www.domywstylu.pl/ na której są naprawde fajne projekty. Kilka wpadlo mi juz w oko, teraz tylko trzeba wybrać ten jedyny i ...
autor: mama89
05 gru 2018 18:57
Forum: Moje miejsce na Ziemi
Temat: Internetowe zakupy
Odpowiedzi: 25
Odsłony: 5812

Re: Internetowe zakupy

Nie ma sie co oszukiwać, ze zakupy online nie są wygodne. Owszem są wygodne, szybkie i napewno tańsze niz w sklepach stacjonarnych. Bardzo lubie takie zakupy, ostatnio zamówiłam adapter ata usb https://www.extreme-pc.pl/mostek-adapter-przejsciowka-z-usb-do-dyskow-sata-ide-ata-pata-led,id60485.html k...
autor: mama89
05 gru 2018 13:36
Forum: Nasze dzieci
Temat: Prezenty Mikołajkowe
Odpowiedzi: 35
Odsłony: 6142

Re: Prezenty Mikołajkowe

W grudniu juz prawie wszystkich ogarnia szalenstwo i kupuja prezenty świąteczne. A ja Wam powiem, ze zaczynam juz kupowac prezenty w listopadzie aby nie zwariować. Wiekszość rzeczy kupuje przez internet, bo nie znosze tych tłumów ludzi. Dla mamy w tym roku chce zamówic mikser do soków https://zlotyw...
autor: mama89
03 gru 2018 21:34
Forum: Marketing i reklama
Temat: reklama przed świętami
Odpowiedzi: 28
Odsłony: 4734

Re: reklama przed świętami

Podstawa to reklama w sieci. A na rynku lokalnym stawiam na banery, ulotki, wizytowi, w okresie noworocznym rozdaje klientom kalendarze. Teraz mam zamiar zakupic rollupy https://www.diamond-druk.pl/rollupy-standard idealnie sprawdził by sie na klatce schodowej w firmie. Oczywiscie niezastapione są u...
autor: mama89
03 gru 2018 20:56
Forum: Moje miejsce na Ziemi
Temat: Wakacje w Polsce
Odpowiedzi: 84
Odsłony: 14600

Re: Wakacje w Polsce

Wakacje w górach to świetny pomysł. Moja rodzina bardzo lubi takie wycieczki a my z mężem lubimy wspinaczki górskie. Przed nami kolejna wyprawa, wiec uznałam że przydadzą nam się nowe namioty https://www.polarsport.pl/sprzet-turystyczny/namioty.html Jedną z najważniejszych i najprzydatniejszych cech...
autor: mama89
02 gru 2018 11:46
Forum: Ogólne rozmowy
Temat: Jaki biznes otworzyć?
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 261

Re: Jaki biznes otworzyć?

Wszystko zalezne jest od tego w czym czujemy sie dobrze i co nam wychodzi. Ja świetnie czuje sie w handlu i sprzedazy, dlatego postanowiłam w to zainwestować. Zaczełam sprowadzać gry i puzzle dla dzieci, jednak były one luzem. Postanowiłam, ze swietnie było by je pakować w folie. Dzieki firmie http:...
autor: mama89
30 lis 2018 21:11
Forum: Aktualne sprawy
Temat: Aranżacja wnętrza
Odpowiedzi: 4
Odsłony: 479

Re: Aranżacja wnętrza

Aranżacja mieszkanaia jest dla mnie mega ważna, od zawsze zwracam uwagę na dodatki oraz wyposażenie. Oświetlenie https://www.completo.pl/ jest takze waznym elementem kazdego domu, dla mnie kluczowe miejsca to kuchnia i salon. No i mój gabinet-tutaj oświetlenie musi byc mocno.
autor: mama89
30 lis 2018 15:05
Forum: Jaki, jaka, jakie
Temat: Makijaż
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 375

Makijaż

Dla każdej kobiety uroda odgrywa chyba znaczącą rolę. Wiadmo, nie każda z nas jest modelką, na szczescie urodę można nieco podreperować makijażem. Od kilku lat używam sztucznych rzęs, to znacznie skraca czas wykonywania mojego makijażu przed pracą. Osobiście wole najpierw obejrzeć produkt, co ostatn...
autor: mama89
30 lis 2018 14:51
Forum: Ogólne rozmowy
Temat: Makijaż
Odpowiedzi: 0
Odsłony: 57

Makijaż

Chyba każda kobieta lubi być zadbana. Co do makaijażu, to u mnie oko odgrywa zaadniczą rolę. Podkreślone oczy są dla mnie bardzo ważne, uważam nawet ze robią całą robotę podczas maijazu. Lubię próbować nowe produkty dlatego postanowiła odwiedzić nowy salon noblelashes http://noblelasheswarszawa.pl/ ...

Wyszukiwanie zaawansowane