Organizacja konferencji

Wiesz o czymś, daj nam znać!
berekatka
Posty: 166
Rejestracja: 28 cze 2017 18:52

Re: Organizacja konferencji

Post autor: berekatka » 29 maja 2018 13:52

Mam do Was pytanie.. Może nie chodzi o duże sale konferencyjne, ale raczej mniejsze pomieszczenia, gdzie odbywają się szkolenia na około 30-40 osób. Wiadomo, że różnie bywa w takich miejscach z akustyką. Czy w takich salach montuje się takie urządzenia, jak dyfuzor akustyczny? Proszę pomóżcie mi, bo już sama nie wiem..

ilonacz
Posty: 53
Rejestracja: 21 cze 2018 08:37

Re: Organizacja konferencji

Post autor: ilonacz » 22 cze 2018 16:41

Polecam zajrzeć na https://www.biznesevent.pl/5-ciekawych- ... nferencje/, znajdziecie sporo informacji o rozwiązaniach multimedialnych, które są już w zasadzie standardem, więc warto być na bieżąco :)

hel.kul
Posty: 213
Rejestracja: 11 cze 2015 14:57

Re: Organizacja konferencji

Post autor: hel.kul » 27 cze 2018 12:38

Wydaje mi się, że organizacja konferencji nie jest wcale takim ciężkim zadaniem. Najpierw trzeba przede wszystkim znaleźć miejsce. Wydaje mi się, że warto rzucić okiem tutaj: organizacja eventów warszawa. Zapoznajcie się z ich ofertą, a jestem pewna, że Wam się spodoba.

tomcio988
Posty: 66
Rejestracja: 07 wrz 2016 15:18

Re: Organizacja konferencji

Post autor: tomcio988 » 06 lip 2018 12:44

Organizacja konferencji to głównie wynajęcie dobrej sali ;) Ja zawsze jeśli organizuje jakąkolwiek konferencje kontaktuje się z Hotelem Hilton Gdańsk http://www.hiltongdansk.pl/index.html gdyż ich oferta najbardziej mi odpowiada. Dodatkowo taka współpraca z jednym hotelem gwarantuje niższe ceny ;)

anatolka
Posty: 56
Rejestracja: 21 lip 2018 17:02

Re: Organizacja konferencji

Post autor: anatolka » 24 lip 2018 15:37

A sprzęt na konferencję? Oświetlenie, nagłośnienie, jakiś ekran, plazma? Skąd pożyczacie? Ta firma 3tech ma fajną ofertę w tym zakresie, kompleksowa z tego co widzę: http://www.3tech.pl/wypozyczenia.html

roputek
Posty: 26
Rejestracja: 17 lip 2018 19:59

Re: Organizacja konferencji

Post autor: roputek » 27 lip 2018 16:00

A według mnie warto zastanowić się, czy nie lepiej zlecić organizacje kofnerencji na zewnątrz - http://www.konferental.pl/uslugi/organi ... onferencji To wbrew pozorom nie jest łatwe zadanie, a elementów, o którer trzeba zadbać jest tu mnóstwo :)

biedroska
Posty: 343
Rejestracja: 04 gru 2014 14:28

Re: Organizacja konferencji

Post autor: biedroska » 28 lip 2018 08:08

Myślę też że bardzo ważnym aspektem konferencji jest catering, bez którego nie może się obejść żadne takie wydarzenie. My zatrudniamy zawsze firmę catering arts. Dzięki niej zawsze mamy wszystko świetnie przyszykowane.

Awatar użytkownika
anniee
Posty: 404
Rejestracja: 02 gru 2013 08:38

Re: Organizacja konferencji

Post autor: anniee » 30 lip 2018 12:12

Byłam już parę razy na konferencji pracowniczej w Rzeszowie i muszę przyznać, że najbardziej podobała mi się ta w Hotelu Iskra. Mają fajną salę, pokoje utrzymane w wysokim standardzie i miłą obsługę. Wszyscy goście bardzo chwalili sobie tamtejszą restaurację: http://www.hoteliskra.pl/Restauracja - mnie również bardzo odpowiadała. Miejsce naprawdę godne polecenia i odpowiednie na organizację konferencji. ;)

mamaja
Posty: 329
Rejestracja: 07 maja 2017 22:20

Re: Organizacja konferencji

Post autor: mamaja » 02 sie 2018 06:03

hel.kul czasem właśnie to znalezienie odpowiedniego miejsca okazuje się być bardzo kłopotliwe :) Jeśli szukacie dobrze przystosowanego obiektu w Warszawie to szczerze polecam hotel DoubleTree by Hilton http://www.doubletreewarsaw.pl/letnie-konferencje. Moja firma korzystała z ich gościnności już wiele razy, teraz w sierpniu też wybieramy się na 3 dniowe spotkanie. Ich aktualna oferta jest o tyle fajna, że jako gratis otrzymuje się dodatkowo zajęcia sportowe w formie jogi czy joggingu pod okiem profesjonalnego trenera.

Florka
Posty: 68
Rejestracja: 13 kwie 2018 08:20

Re: Organizacja konferencji

Post autor: Florka » 02 sie 2018 17:01

Na konferencji jeszcze nie byłam, ale nie tak dawno na bankiecie. Pierwszy raz i było cudownie. Czułam się jak dama. Przyznam, że organizatorzy Agencja eventowa Starstone http://www.starstone.pl/ przeprowadzili wszystko z ogromną klasą. W sumie nic dziwnego, bo robią to już wiele lat. Fajnie bo ludzi ktorych zatrudniają, dają z siebie wszystko. Atmosfera jest rewelacyjna. To

ODPOWIEDZ

Wróć do „Targi, kiermasze, sympozja i inne zloty i zaloty”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 1 gość