trener osobisty i wiele innych

…co o tym sądzicie, czy macie jakieś doświadczenia z tym biznesem?
mmmbop

trener osobisty i wiele innych

Post autor: mmmbop » 26 maja 2010 22:11

Tak jak wspomniałam w powitaniu, czuję się totalnie zagubiona i przytłoczona bo moja bogata wyobraźnia podsuwa mi mnóstwo pomysłów. Oto lista:

1.Trener osobisty
Jestem z wykształcenia fizjoterapeutką i interesuję się również dietetyką i zdrowym stylem życia więc pomyślałam że mogłabym prowadzić klientki przez proces odchudzania i dbania o swoje zdrowie i wygląd.
2.fitness club
ten pomysł raczej odpada ze względu na ogromną inwestycję i duże ryzyko nie wypału
3.naleśnikarnia
4.sklep ze sztuczną biżuterią
Marzy mi się taki sklep super wypasiony. Pełno biżuterii i dodatków do ubioru. Widziałam taki sklep w Łodzi i pomyślałam: "ja też chcę...". Jednak stoiska z biżuterią na każdym rogu ulicy przerażają jako konkurencja.
5.agencja ślubna
mimo że bardzo bym chciała to ten pomysł również odpada. wiem że powstawały w mojej okolicy tego typu firmy ale poupadały ponieważ nie ma zapotrzebowania
6.komis z sukniami ślubnymi i wieczorowymi oraz stroje dla dzieci
7.usługi typu concierge czyli robienie różnych rzeczy za kogoś innego
8.sala zabaw

Zastanawiam się co mogę zaoferować miasteczku z 20 tys mieszkańców a co z 300 tys do którego ewentualnie mogłabym się przenieść. Niektóre moje pomysły na razie są za dobre jak na wschodnią Polskę niestety. Tutaj ludzie nie mają pieniędzy i potrzeb takich jak po drugiej stronie Wisły.

vanilla

Re: trener osobisty i wiele innych

Post autor: vanilla » 27 maja 2010 14:58

Mi osobiście podobają się pomysły:

1. Trener osobisty - Uważam, że w dzisiejszych czasach, gdzie wiele ludzi się odchudza "dba o zdrowie" stosując różne farmaceutyki taki pomysł ma szansę powodzenia, ale na pewno w dużym mieście.